Mitä pelkäät kaikkein eniten ja mitä vähiten? Onko sinulla mitään sosiaalisia pelkoja tai panikkia?

Avainsanat: mitä pelkäät eniten ja mitä vähiten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 23:21

Paniikkihäiriö on tuttu asia minulle ja emännallenikin.Onneksi on diagnisoitu ja hyvät lääkkeet/hoitokeinot on. Ei olla hulluja kuten ennenvanhaan. tilanne hallinnassa !!!

Kysyjän kommentti

KIITOS TIMPPA SINULLE TÄSTÄ PARHAASTA VASTAUKSESTA. no me sit ymmärretään mitä aiakin paniikki on kun se iskee päälle. joo lääkityksellä se kyllä hoituu,ja pystyy elämään sen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 22:06

Täysin peloton tässä asiassa. Ei pätkääkään kiinnosta mitä muut sanoo minusta tai elämästäni. Enkä tiedä mitä on paniikki, koska en ole tuntenut paniikkia missään asiassa. Tunnustan, että nuorempana pelkäsin muiden sanomisia. Onneksi vanhemmiten viisastuu tuon suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 23:32

Jonkinmoista korkean paikan kammoa koen tai olen kokenut,mutta ikääntyminen on tasoittanut sitäkin,luulen että ainoastaan hämähäkit saavat mut hysteeriseksi ja skorpioni ja torakat.Sosiaalisia pelkoja,en tykkää kovasti ihmismassasta enkä meikäläisissä ratikoissa kulkemisesta,asosiaalista porukkaa niin paljon liikkeellä,en pelkää niitä,mutta en rakastakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 23:51

jos nyt kasvuvaiheessa olin vähän ujo niin en sentään panikoinut vieraissakaan käydessä, sittemmin on tuo ujouskin jo kadonnut ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 00:14

Sosiaalisia pelkoja on. Epäonnistumisen pelko, itsensä nolaamisen pelko sekä tarvitsen koko ajan olla ihmisten hyväksyttävissä, eli olen liian kiltti ja myöntyväinen ettei toiset suutu. Eli tää on siis jonkinlaista alemmuudenkompleksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 03:28

Se, että: taivas tippuu päällemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 08:30

Minulla ei mitään pahempia pelkoja ole, vanhemmiten olen tullut itsevarmemmaksi ja tyhmemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 10:16

ei ole varsinaisia pelkotiloja,
joskus hirvittää katsoa jos joku läheinen oikein koheltaa ja on olemassa vaara että saattaa käydä huonosti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 10:52

Eipä taida olla enää varsinaisia pelkotiloja. Korkeanpaikan kammon jätin viime kevät talvena Teidelle =)
ja paniikkihäiriö kuuluu menneisyyteen kauas, kauas vuosien taakse, onneksi selvisin siitä ilman lääkitystä.

Lisätty: 09.08.2009 - 19:04

Kävin iltapäivällä lähimetsästä mustikkapiirakka marjat keräämässä. Siellä luikerteli kärmes, niitä inhoon ja pelkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:21

Minulla on kyllä jonkinlainen korkean - ja ahtaanpaikan kammo.. Olisiko sosiaalisena pelkonani se, että jännitän aina aivan hirveästi, jos joudun esiintymään jollekkin isolle porukalle, siis esitelmöimään jotain..Menee kuitenkin aika pian ohitse päästyäni vauhtiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:59

En mielelläni nojaa parvekkeen kaiteeseen jos se on useamman kuin kahden kerroksen korkeudalla maasta. Maailmanpyörään en mene, varsinkin jos sattuu olemaan korkeimmalla kun se pysähtyy. Käärmeet ja madot saisivat muuttaa muuhun maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:21

Kyllä vain, sosiaalisten tilanteiden pelko on, paniikkihäiriö on.
Säännöllisesti psykoterapeuttia tapailen noiden takia ja sairaslomaa ollut jo noin vuoden verran, kohta kuntoutukselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:05

Olen kai minäkin aikoinani pelännyt kaikenlaisia olevia ja olemattomia uhkia, mutta nykyisin mieleni on tyyni kuin elokuinen ilta kuunvalossa hämälaisessä peltomaisemassa.