Mikä amppareihi on tullu tänä kesän?

Mite ne on yks kaks keksiny tehä pesänsä parvekkeelle ja just toiseen kerrokseen,ei ylemmäs tai alemmas.Mie onneks huomasin ajois pesän joten se ei ollu suuri.Iskä sen sit rikko.Nyt kaverin parvekkeel on kans pesä,isompi vaa,onha se ilmeisesti rakennettu samaan aikaan ku miun parvekkeelle.Miehä sen huomasin ja aika sätkyn sain ku on tota hyönteiskammoa.Kaveri on asunu samas asunnos monia vuosia ja nyt oli eka kesä ku tekivät pesän,ei ollu viime kesän miunkaa parvekkeel.Kaiken lisäks asutaa kummatki toises kerrokses ja vieläpä tekivät kaverille samaa nurkkaa ku miulki.

Avainsanat: ampiainen ampiais pesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 03:44

On mahdollista, että ampiaiset olisivat liittoutuneen Al-Qaida -järjestön kanssa. Ampiaista on turha yrittää tappaa. Voit olla varma, että sinä jäät tuolle verenhimoiselle tappajalle kakkoseksi! Ampiaisia saa tappaa vain, mikäli on käynyt vuosikausia kestävän ampiaistappajan koulutuksen. Soita heti diplomin saaneelle ampiaistappajalle, mikäli havaitset elinympäristössäsi kyseisiä ötököitä. Ampiaistappajat käyttävät säteilyn kestäviä pukuja ja jahtaavat näitä pieniä kusipäitä halki maiden ja mantujen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 21:33

Niillä on selvästi salaliitto, aikovat valloittaa maailman.
Nyt pelottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 21:50

Ampiaisia on tänä kesänä huomattavasti enemmän kuin viime kesänä. Ehkä niiltä alkaa pesäpaikat loppua joten tulevat epätavallisetkin nurkat käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 22:00

Lehdessä tosiaan oli eilen että nyt on amppareita paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 22:25

No en tiedä mikä tääl meilllä päin vaivaa näit amppareit, kun en koko kesänä oo nähny pihassain kun kaks kipaletta heittii, mut nythän sekin selvis; ne on muuttanut kaikki sinne teille, ja tämä tarina on tosi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 23:26

Hyvä,kun varoititten,viime kesänä pörräsivät talon seunustalla ja sisään tuli päivittäin pörisemään joku niistä,vielä myöhään syksyllä.Oletin syyn olevan talon auringon lämmittämä seinä.Jos tänä kesänä on enempi amppareita,taitaa myöhemmin koko seinä olla mustanaan ;-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 00:18

Tänä kesänä ampparit on olleet meillä päin aika kilttejä. Istuskelivat tänäänkin käsivarrella pistämättä. Onko niistä tullut myös kiltimpiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 00:40

En osaa sanoa mutta olen huomioinut että niitä on varsin runsaasti.Olisikiohan edelinen pesimimiskausi ollut niin otollinen että nyt niiitä riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 10:19

olen joskus törmännyt maassa olevaan ampparipesään, ja kylläpä sain kintut alleni, ehdin just ja just autoon, muuten olisivat kyllä pistelleet minut henkihieveriin, törmäilivät autonikkunoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:57

Hölmöjähän ne ovat olleet aina. Meilläkin tehneet kahtena kesänä samaan ahtaaseen rakoon mökin terassilla olevaan kaappiin. Ja kerran ne teki jopa terassilla olleen sohvan käsinojan ja istuinosan väliin. Piti hyvin varoen istahtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:21

Enpä tiedä, sitä ihmettelen kun en meinaa niihin törmätä missään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:29

Ampiaiset ovat ihania.