onko hyvä?

www.teraasekeskus.com/tuotte...mp;ID=1775

tämmöne pitäs saada

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 15:52

varmaankin hyvä, mutta muistathan :

"Jalkajouset eivät ole leluja. Noudata samoja turvallisuusohjeita kuin tulisaseissa. Käytä aina suojalaseja. Myymme tämän osaston tuotteita vain täysi-ikäisille"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 15:57

Olen kyllä taas niin blondi, etten käsitä mitä tuolla tekisit ????? Ostamisen ja leikkimisen ilosta ei tuollaista kannata hankkia itselleen !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:13

jos pitää noin kovasti kysellä jonkun jousen perään, niin herää epäilys oletko edes valmiudessa käyttää moista asetta, huviksesi vain kyselet koska olet ala-ikäinen.
Jalkajouset eivät ole leluja, vain täysi-ikäisille tarkoitettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:15

On on hyvä,mutta miksi kyselet,varmaan äiti tai isi antaa helpommin luvan hankinnalle kuin napsulaiset,kokeilepa kysyä heiltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:35

Tämä sevasta hyvä on: www.teraasekeskus.com/teraas...eskus.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:44

Ei ole. Ei mitään järjellistä käyttöä. Panssarivaunu olis kivempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:49

Samoilla linjoilla kun moni muukin napsulainen.
Huomasit varmaan ilmoituksessa tekstin VAIN TÄYSI IKÄISILLE !
Tuskin siulla ikä riittää ja en usko, että vanhempasi sitä siulle ostaa jos fiksuja ovat.
Muuten, milloin osaat kirjautua napsulaiseksi ??????????????

Lisätty: 08.08.2009 - 18:34

Hernepyssy vois olla ihan sopiva siulle, eikä maksa paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:17

Ei missään nimessä. Hanki kerralla Magnum 44.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:31

minunki pitäs saada vaikka mitä..
mitäs sinä anonyymi tuolla tekisit? pyh kyllä tolla rahalla keksii kivempaakin tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 18:03

Kokeileppas tehdä ihan oikeat ritsat ja harjoittelet niillä monta vuotta tästä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 20:13

Pojat kiusoittelevat teidän kustannuksellanne. Tuollaiset lasten kiusoittelut eivät tarvitse minkäänlaista huomiota.

Lähteet:
Luunappi otsaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 22:05

Kaikkea ei voi saada mitä haluaa. sen minä ainakin olen todennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:44

Riittääkö ikä, taito ja ennenkaikkea järki käyttämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:32

Aseet ovat tarpeettomia.