Millaisena uutisena olette ottaneet sellaisen jos lapsesi kertoo, että on raskaana 6 viikolla?Minulle kerrottiin eilen niin.

Lisätty: 10.08.2009 - 17:29

Tyttöni on 25 vuotias ja on yrittänyt saada lasta kovasti. koska tammikuinen raskaus oli tuulimuna raskaus joka oli aivan kiinni muna sarjassa. se lopetettiin samalla lääkityksellä silloin mitä käytetään syöpälääkkeenä se tuohaa sen sikiön alkion. Nyt menee torstaina tutkimuksiin jyväskylän sairaalaan katsotaan että onko kiinittynyt oikeaan paikkaan,siis kohtuun. Et ei olis taas samoin kuin viimeksi. Mutta toivottavasti ei koska toivoo tätä lasta tosi paljon miehensä kanssa.tämmöisille asiolille ei itse voi mitään. kuin odotta nyt sit jännityksellä miten asiat tosiaan ovat torstaina kun sinne aamulla menee.

Avainsanat: lapsesi kertoo olevansa raskaana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 12:09

Uusi vauva tervetulleeksi perheeseen.
Oma tytär jos ilmoittaisi vauva uutisen, niin olisi ristiriitisia tuntemuksia, koska hän on sinkku.
Yleensä vauvan tulo on iloinen asia =)

Toivotan ISOSTI ONNEA =)

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. Totta puhut tässä asiassa. Yllätyksenä nämä aina tulevat minulle ja koko perheelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 11:38

No hyvä uutinenhan se on. Onnea kai silloin pitää toivottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:59

Onnea tulevalle Äidille, Vauvalle ja Iso-Äidille. Eikös se ole upeata että suku jatkuu!
Karehdin kaikkia äitejä ja iso-äitejä ( en nyt jokahetki, mutta silloin tällöin, niinkuin nytkin vilahti mieleen, miten mukavaa olisi jos olisi lapsia ja lapsenlapsia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:12

No kokemustahan ei ole mutta eiköhän sen aika mukava uutinen pitäisi olla.
Onnea vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 12:38

Iloinen olen ollut kun on minulle kerrottu tulevasta lapsesta. Onnitteluni sinulle ja tyttärellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:00

Onnea Mummille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:14

Riippuupi tietty siitäkin, kuinka nuori lapsi kyseessä, joka tään kertois. Jos vaikkapa ihan alaikäinen, niin .... pistääpähän miettiin... ja tunteet myllertäis itselläin ainakin... mut jos vanhemmast lapsosest kyse, niin kyllähän se iloinen uutinen ois, tsemppii/onnitteluit täält kummallekii:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:19

Uutisen vastaanotto tietty riippuu siitä minkä ikäinen tämä tuleva äiti on ja siitä kuinka hän itse suhtautuu raskaaksi tuloonsa... Yleensäottaen vauvan odotus ja syntymähän on aivan ihana asia.
Kovasti onnea toivottelen niin sinulle tulevana mummina kuin myös lapsellesi tulevana äitinä !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:19

Jonin13 ehti vastaamaan samat asiat kuin aikosin kertoa,ikä-tai elämäntilanne,mutta ONNEA roppakaupalla tulevalle isoäidille ja äidille!
Mulla on poika,joten vauvauutinen hiukan eri asia,tulee sitten kun tulee ja jos ei tule,ei maailma kaadu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 15:52

Toivottavasti kaikki on hyvin ja voit iloita vaivauutisesta ! Minä olen saanut kaksi lastenlasta, ja molempien kohdalla se on ollut hieno juttu .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:25

Onnea vaan ja nimeä kaverille miettimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 18:45

Jos ei ollut uutisesta aavistustakaan, niin kyllä se voisi minua ainakin ensin hämmentää. Mutta lapsen saaminenhan on iloinen asia. Tietenkin jos on kovin nuori niin se voi huolettaa?

Onnea tulevalle äidille ja mummille! <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 22:04

Riippuu tietenkin minkäikäinen lapsi on... Itse en AINAKAAN 12 vuoteen toivo sitä :) Mutta onnea tulevalle Mummulle ja Äidille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 00:24

Riippuu lapsesi iästä. Jos hän itse on onnellinen, yhdy hänen onneen. Lapsia tulee aina tukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:40

Kun minulle kerrottiin tämän pienimmäisen tulosta, niin syvä riemu ja onni täytty sydämeni. Eikä tämä tulevankaan ilmoitus kylmäksi jättänyt.