Joko on ilmassa syksyn merkkejä?Meillä ulkona yhdessä koivussa jo lehdet kellastuu latvasta. Oletteko huomanneet samaa ilmiötä?

Avainsanat: onko ulkona jo syksyn merkkejä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 15:25

Muutama keltainen lehti on leijaillut maahan. Mutta edelleen näyttää siltä, että kesä jatkuu.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. joo lehdet vähän kellastuu ja vähän putoileekin sekä kesä vielä jatkuu. ihan kiva juttu se vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 11:36

Ei näy syksyn merkkejä vielä täälläpäin. Oliskos sinun koivusi kuivuudesta kärsivä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 12:06

kyllä Seinäjoellakin osa koivuista kellastuu ja lehdet tippuu maahan, varmaan ovat aikaisin lehtensä tehneet, on eri rotuisia jotka vielä aivan vihreinä. kuivuuskin voi olla osasyynä lehtien kellastumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 12:13

Ei näy syksynmerkkejä täällä Pohjois-savossakaan.
Tai kyllä joo, jos tarkemmin ajattelee...
Naapurin pelloilla näyttää vilja olevan kohta puinti kunnossa ja pihlajassa hieman marjat punertaa.
Niinkuin kissanainen ja palisanteri tuossa jo mainitsivatkin, että koivujen kellastuminen voi johtua kuivuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:13

Pimeys tuo ainakin mieleen syksyn, pari syysväristä lehteäkin olen kyllä bongannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 12:40

Samaa minä olen katsonut kun pihakoivu keltaisia lehtiä pudottelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 14:31

vähän on siellä täällä yksittäisiä keltaisia lehtiä koivuissa, ei se vielä syksyä tee, loppukesän tavallisia merkkejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:33

Ei lähelläkään ainaskaan meilläpäin,loppukesän kuivia kellastuneita lehtiä koivupuu tiputtelee.kesä jatkuu......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:28

Kesä on parhaimmillaan ja syksyyn on vielä aikaa. Puita kuolee aina joskus, niinkuin meitä ihmisiäkin. Mistä moinen etukäteen murehtiminen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 18:56

Iltojen pimeydestä sen voi aistia syksyn saapuvan. Ja välillä tuulenpuuskassa haistaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 23:14

Aamut saattaa olla hieman kylmenpiä mutta muuten ihan kesäinen ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 00:55

en ole huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:39

Kas lehdet putoo... kyllä vain on täälläkin. Liian aikaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:56

Ei ole vielä(kään) moinen ilmiö sattunut silmään