Mistä saisi tosi halvat matkat ulkomaille?!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2008 - 21:56

äkkilädöllä pääset kohtuu halvasti. Voit myös ottaa erikseen lennot ja majoituksen. Katsopas kuumat.com.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2008 - 22:03

Tjäreborgin matkahuutokaupasta voit tehdä löytöjä.

www.tjareborg.fi

Myös Finnmatkojen sivuilla näyttää olevan nyt monia tarjouskampanjoita

www.finnmatkat.fi

Yksi huokea tapa on myös buukata matkat Tukholmasta eli mennä ensin laivalla Tukholmaan ja lentää sieltä etelään vaikka ihan pakettimatkalle. Monet ruotsalaisten matkatoimistojen pakettimatkat ovat suomalaisia edullisempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2008 - 10:18

Voihan sitä vaikka liftata Ruotsiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2008 - 10:56

Google Earth on halvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2008 - 15:49

InterRail-kortteja on kahdenlaisia: kaikissa InterRail-maissa kelpaava InterRail Global Pass ja maakohtainen InterRail One Country Pass. Molempien korttien voimassaoloajoissa on useita eri vaihtoehtoja, ja niitä myydään sekä nuorille, aikuisille että lapsille.

Lisätty: 28.06.2008 - 15:50

esim: www.vr.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2008 - 16:42

Ryan Airilla on välillä ihan kahelin halpoja lentolippuja. Niistä kun itsellesi valkkaat liput, ja niillä lähdet Tampereen lentokentältä. Netistä voit omatoimisesti etsiä halpoja hotelleja kohteestasi. Ja jos omatoimisuutta ja nohevuutta riittää, voit suunnitella ns. kiertomatkan, johon kuuluu enemmänkin Ryan Airin helpoja lentoja. Suomestahan ei pääse kuin muutamaan kaupunkiin ko. yhtiöllä, mutta mikä estää lentämisen näistä kaupungeistä etiäppäin?

Helppo vaihtoehto on tietysti äkkilähdöt. Niissä ei tartte sumplia, vaan käytännössä kyseessä on melkein aina valmismatka (ellei toisin mainita).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2008 - 22:00

Minustä tällähetkellä kesän äkkilähdöt ovat tosi kalliita (johtuiskohan suurestä kysynnästä, kun kelit ovan niin satiset), kalliimpia kuin jotkin normimatkat muuhun aikaan vuodesta.
Itse olin keväällä pohjois-afrikassa halvemmalla, kuin mikään tämänhetkinen tjären euroopan äkkilähtö. Eikä ollut mikään erikoisen "halpamatka" vaan ihan normi varaus ok-tasoiseen hotelliin tjäreltä. Vai ovatko matkat niin kallistuneet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 23:32

Tämän kesän osalta halvat äkkilähdöt taisivat jäädä tuonne kesäkuun alkuun, kun oli reilun viikon verran hellettä.
Omatoimilomat ja asumaan esim Hosteleihin / retkeilymajoihin.
Pistäpä hakuri päälle Ryanairilta, Ruotsin puolelta Tukholman / Skavstan kentältä, on vähän enemmän valintamahdollisuuksia, kuin meidän Tampereelta.