AJOKORTTI!

Noniin, nyt ollaan sitä sen kuuluisan läpyskän omistajia! Ei nyt ihan tänään tullut, on jo ollut kaksi päivää, mutta kun on tullut ajeltua niin ei ole oikein napsuun kerennyt :D Nyt ollaan tääl mökil kavereitten kaa juhlistamas synttäreitäni. Viime yönä on unta tullu 2,5h ni pitäs vähä nukkuu varmaa et ei ihan heti tulis kolarii/kortti lähtis. Mut nyt sit maanantain C-teoriakoe ja sit joskus inssi, hyväs lykys saan tän kaivatun ammattipätevyydenkin!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 10:50

Onnea syntymäpäivän ja ajokortin johdosta ! On varmasti mahtavaa ja vapauttavaa, kun saa ajella itse autollaan minne huvittaa. Minä sain kortin vasta kolmekymppisenä, mutta mahtavalta sekin tuntui silloin. Kaupunkilaisena en luullut korttia koskaan tarvitsevanikaan, mutta maalle muuttaessa se olikin välttämätön. Naisena olen myös kokenut suurta riippumattomuutta omistaessani auton ja ajokortin. Ei tarvitse olla riippuvainen toisten kyydeistä eikä aikatauluista. Ja olen minä sitte ajellutkin. 18 vuotta ajelin kahden kodin väliä, viikonloppuisin tuli aina 360 km ajokilometrejä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 06:29

Varo vaan ettei käy kuin eräälle tadille, poliisi kysyi korttia ja hän manaamaan että tyhmiä poliiseja?
Eilen ottivat kortin pois ja nyt jo kyselevät sitä, siis eivät tiedä mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 07:36

Onneksi olkoon sinulle ajokortin johdosta, ajelehan sitten varovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 07:37

Oikein paljon onnea sinulle ajokortin johdosta.tietysti pitää vähän holhota,älä juhli liikaa,tai jos ajat niin silloin et ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 08:05

Malttia liikenteessä! Onnea vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 09:15

Onnea ajokortin johdosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:52

ONNEA AJOKORTIN SAANNIN JOHDOSTA. OLE VAROVAINEN LIIKENTEESSÄ MONTA VAARAA OMPI EESSÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:58

no onneksi olkoon. ajele varovasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:05

onnittelut, maltti on valttia, ja muista että pokaalit jaetaan muilla stradoilla ja sielläkin vasta maalissa, joten ei ole niin kauhia kiire ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 11:10

Onnea ajoluvasta. Muistathan sitten, ettet törttöile. Ole yksi niistä harvoista esimerkillisistä kuskeista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:14

Varovaisesti sitten tuolla teillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 12:29

onnea ja menestystä ajourallesi. olehan varovainen liikenteessä.
siskonpoikani just sai 450 € sakkoja kun ajoi motskarilla Seinäjoella ylinopeutta, luulisi hetkenaikaa muistavan karvaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:47

Markkos Onnea sinulle kovasti niin synttäreidesi johdosta kuin myös tuon ajokortinkin. !! Minä olen saanut silloin aikoinani kortin heti myös kun täytin 18 v, ei vaan ollut silloin autoa käytössä... Mutta kovasti on tullut kilometrejä sen jälkeen ja reiluja ylinopeussakkojakin... Onneksi ei kolareita .Vanhetessa on kaasujalkani keventynyt . Muista sinäkin, että ajelet nopeuksien mukaisesti ja tarkkaavaisesti. Vaikka kuinka itse yrittäisi ajella huolellisesti on liikenteessä aina niitä, jotka aiheuttavat vahinkoja. Äläkä riitele matkalla !!!!
Tämä tästä äidillisestä huolenpidosta !!!!:O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 15:39

Onnea sinulle. Nykyisin nämä kirjaimet pitänee suorittaa kaikki erikseen.Olethan varovainen liikenteessä. Rallikuskit on ammattilaisia ja autot rakennettu sen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:43

Onnitteluja synttäreistä ja ajoluvasta!Itsekin kävin autokoulun ennen ja sain ajokortin heti 18v jälkeen,tosin silloin sata vuotta sitten se oli melkein läpihuutojuttu paitsi inssinajo,sitä paitsi koulut oli kaikkinensa paljon halvempi.Terttuinkerin varoitus riitelemisestä ajon aikana on asiallinen;pikku riita tuli kerran meille kalliiksi,tyhmä peräänajo kun huomio kiinnittyi toisaalle kinastelussa ;-( . Lycka till!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:24

Onnittelut vaan, mutta ole varovainen. Muutama viikko sitten kaksi sinun ikäistä, vasta kortin saanutta kaveria kuoli. Ajoivat liian kovalla vauhdilla ulos tieltä ja suoraan siltarummun kautta katolleen puuhun. Lihanpalat roikkuivat vielä aamulla koivunoksilla ja jalan-ja kädenkappaleita oli nurmikolla, kun kävin onnettomuuspaikkaa katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 22:27

Paljon onnea sinulle!!! Muistathan olla viisaampi kuin muut kuskit eli noudata sääntöjä ja pidä pääs vaik kaverit yllyttäs ajaa ylinopeutta.Säästät sil oman ja kaverien hengen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 09:20

Onnea, onnea, onnea vaan punainen bemari ja paljo bensaa:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 17:34

Onnea!