Huomenta napulaiset...Keksittekö mitään kivaa tälle kesäpäivälle?

Minä luulen että minulla kiva päivä Tallinnassa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

X
Vastattu: 08.08.2009 - 05:35

Olen valvonut koko yön. Viimeksi heräsin eilen 17:00. Tavoitteeni on energiajuoman voimin jaksaa valvoa tämä päivä jotta saan rytmin korjattua. =)

Lisätty: 08.08.2009 - 05:35

Herrätpä aikaisin :P

Kysyjän kommentti

Retiauto läksi 5.10..niin oli pakko nousta..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 06:10

Eiköhän pitäisi saada vähän unta, että voisi rauhallisin mielin ajaa tänään autoa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 06:24

Meillä hiotaan ja maalataan ikkunan pokia tänään, ja grillataan ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 07:40

On vielä liian varhaista tietää mitä tänään teen,aivot on vielä unessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 08:42

Kampaajalle just lähdös (kesäkuontalo kuntoo), sit kaupan kautta kait pihalle grillailee, saattaapi olla et viel muuttuu moneen kertaan suunnitelmat, kuten usein ennenkin ... Toivon, et siul on onnistunut ja rentouttava Tallinnan reissu kans:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:06

rentoilua, eilinen rymsteeraus jäi kesken joten tänään viel jatkan sitä. jossain vaiheessa sitruunatuorejuusto tortun ja mustikkapiirakan teko. ja lisäksi lisää rentoilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:43

Huomenta vielä näinkin myöhään ! Autoani tuossa tyhjentelin, vien sen korjaamoon maanantaiksi. Kaikenlaista sinne kerräntyykin.
Marjojen poimintaa taas on tiedossa, keittoa ja pullotusta. En ikinä itse ehdi noita mehuja talven aikana juomaan, koska en edes ole täällä. Mutta on noita juojia ilmoittautunut, joten ei hätää.
Illaksi näyttää syntyvän taas rapukekkerit. Vieraista ei vielä ole tietoa, vai mentäisiköhän häiritsemään jotain toista pariskuntaa ? Luulisi rapujen kelpaavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:56

Eipä suuria ole tälle päivälle tiedossa vielä. kait osittain menee siivotessa ja ruokaa laittaen. Huomenna Tampereelle jälleen,koska pitää käydä katsomassa lpsenlasta kun ei keretty 28.7 synttyäreille niin siksi huomenna menemme sinne. Poika täytti jo 5 vuotta että aika rientää nopeaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:58

häihin menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 11:07

Aamupäivää sinulle ja toisille Napsulaisille. Minun hommelini on tänään kaupassa käynti, pyykin pesua, ja jos sitten vaikka tuonne metsään kerkiäis. Ihan normaalia ajan viettoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:16

En nyt niin kivasta tiedä, mutta siivousta ja pyykinpesua, siis kotitöitä tiedossa.
Illalla jos käväisisi rantamökillä saunan lämmityksessä kun ei tuo oma rantasauna ole vielä valmis.
Rantamökki on avomiehen vanhempien, ilman mukavuuksia oleva mökki =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:14

Tampereelle jos vaikka suuntaisi tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:23

ei tarttenut mitään keksiä, päivä kulunut mukavasti lueskellessa ja lökötellessä, sama homma jatkuu ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:46

Join aamu kaffet ja luin lehden. Sen jälkeen pelasin pari tuntia tennistä ja kävin saunassa. Nyt grillaan hieman pihvejä ja otan kauneusottoset, että jaksaa sitten taas yöllä napsuilla.......ja katella elokuvia ja tuota Timpan velipojan suosikkiohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 23:12

Lahdesta aamusta ajamalla joensuuhun ja ostin polkupyörän.
Illalla sitten ilmainen talkoolaisten lounas.
Nukkumaan kello 00:15.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 00:29

Jep. Päivän ohjelma oli valmis. Olin pitkään suunnitellut käyväni katsomassa kesäteatteriesityksen ja nyt sen kävin. Oli hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
P
Vastattu: 11.08.2009 - 09:29

Minä ainakin menen kavereideni kanssa katsomaan elokuvia. Otamme mukaan popcornia ja spraittia se saattaisi olla sinustakin hauskaa! Tai käyppä vaikka kirjastosta hakemassa jokin hyvä kirja. :-)