juotteko suihkussa ollessanne suihkuvettä samalla kun peseydyt. itse teen näin säästääkseni aikaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 00:38

Totta mooses,miksen jois,hyvää Hgin vettä,mutta juon janooni,aikaa mulla kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 00:45

en juo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:56

En juo, ei ole niin hoppu mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:56

en juo. empä ole edes tullut aatelleeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:59

en minäkään juo, mutta luinpa tässä päivänä muutamana uutisen joka liittyi suihkunkäyttöön Brasiliassa, siellä nimittäin on käynnissä virallinen kampanja "pissaa suihkuun"

www.hs.fi/digilehti/ulkomaat...5248240920

en minä kyllä tuohonkaan kampanjaan ole osallistunut vaikka siinäkin säästyisi aikaa

Lisätty: 08.08.2009 - 01:59

aha, tuo linkki ei toimikkaan koska se johtaa Hesarin maksullisiin palveluihin, laitanpa tähän sitten koko uutisen opiksi ja ojennukseksi kaikelle kansalle:

MAAILMAN IHMISIÄ
Pelasta maailma – pissaa suihkuun!

On kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka pissaavat suihkuun, ja niitä, jotka pitävät sitä moukkamaisena.

Etelä-Amerikassa suihkuttelusta suihkussa on tehty hyve. Brasiliassa nimittäin uudet televisiomainokset kannustavat ihmisiä säästämään vettä suihkuun virtsaamisella.

Useilla televisiokanavilla pyörivissä mainoksissa piirretyt ihmishahmot pissaavat suihkuun. Pissaajia on kaikensorttisia: trapetsitaiteilija, koripallon pelaaja, jopa avaruusolento. "Pissaa suihkuun! Pelasta Atlantin sademetsä!" mainos kehottaa.

Brasilialaisen ympäristöjärjestön SOS Mata Atlantican mukaan mainos hyödyntää huumoria saadakseen ihmiset vähentämään vessan vetämistä. Jos kotitaloudessa jätettäisiin pönttö vetämättä kerran päivässä, vettä säästyisi jopa 4 380 litraa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 01:00

Ei sitä säästöä tule niin paljoa ja mihinkäs meillä valmiissa maailmassa niin hoppu on.
En juo suihkuvettä. Suihku suihkuna ja juoma lasista tarjottuna mielummin, kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 01:06

Se hierova suihku tuntuu hyvälle ja vähän tahnaa suuhun niin tulee hampaatkin pestyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 06:10

On sitä tullut juotua mutta vain parisen kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 06:10

juon veden yleensä kylmänä ja raikkaana, ja mieluummin keittiön hanasta lasiin laskettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 06:44

En juo suihkussa vettä ,on lämmintä ja pahanmakuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 10:56

Olin kerran suihkuseurapiirin juhlissa ja emäntä hoputti että ottakaa nyt!
Eräs mies vastasi "kiitos otin jo vahän kustakin".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 11:03

Ei ole vielä tullut mieleen juoda suihkuvettä ja tuskin tulee. Mulla ei ikinä ole niin kiire, etten ehtisi ottaa vettä keittiön hanasta janooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:05

en koskaan juo suihkussa vettä,minusta se ei ole tarpeeksi raikasta juoda siitä sillon kun on suihkussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:15

En juo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 15:23

Voitaisiinko sanoa, että kaikkea sitä ihmiset keksivätkin. Suu auki suihkussa ja jalat haralleen niin tulee kaikki tehtyä kerralla ;) Totta puhuakseni olen kyllä joskus pisauttanut suihkussa kun on kesken kaiken tullut hätä. Mutta janon sammutan kyllä raikkaan veden kera, jota löytyy jääkaapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 15:30

Joooooskus. Esim.saunasta tulon jälkeen saatan vähän hörpätä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 15:39

Suihkussa ollessani en juo sitä suihkusta tulevaa vettä, en edes säästääkseni aikaa.
Sen sijaan joskus suihkussa ollessani huuhtelen suuni/hampaani suihkun vedellä, sylkäisten sitten sen huuhteluveden viemäriin. Mielestäni minun ajansäästöni on tällä menetelmällä suurempi kuin pelkän suihkuveden juomisen mukanaan tuoma ajansäästö. ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 15:52

Jos/kun olen suihkussa, niin en pysty ottamaan niin kylmää suihkua (hytisee), jotta samaa vettä voisin juodakin..... lämpimän veden juominen on kuin hajuvesi lihapullas... en ny parempaakaan tähän hätään (ei vessa) kesksiny:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:43

Juon kyllä suihkussa, ja toisinaan myös pesen hampaani siellä aikani säästämiseksi. :) Usein ennen varsinaista pesua täytyy vähän aikaa totutella siihen veteen, ja siinä ajassa ehtii hyvin pestä hampaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 18:49

En juo suihkuvettä, ellen ole todella janoinen. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 22:05

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 23:08

Joskus suihkun jälkeen, mutta yleensä juomat löytyy jääkaapin puolelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:37

En hörpää, käsienpesulavuaarin hana on sitä varten.