Käytättekö facebookia? Minulla vähän hakusessa sen käyttö. Jospa syyskeleillä kerkeäis paneutua siihen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 23:33

Sinnehän mie ittein tyrkkäsin (yleisön (nuorten) pyynnöst,heh) tuos joitain aikoi sit, mut on niiiiiiiin sekavaa, jotta .... kyl tää Napsu on paljo selkeempi jutska .. näin mie nyt täl hetkel ainakii aittelen:) Kerrohan sit kun enempi tutustunu siihen, jot kuis sie sen tunnet, jookosta?

Kysyjän kommentti

Valinta meni vaikeaksi, mutta pitää koittaa perehtyä kun kerkee.Vähän toi virushomma askarruttaa muttä kesän jäkkeen täälläkin on liikennettä enemmin ja kaikki uusi kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 23:35

kyllä ja tule sitten minunkin kaveriksi sinne, mielelläni neuvon sinua ja muitakin sen käytössä, kysele vain rohkeesti, vaikka tuolta henkoht... sivultani...napsusta.. ois kivaa saada naamakirja kamuja napsustakin...:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:07

Kyllä mie käytän.. Haluan sinut kaverikseni siellä !! Itsekkin olen vielä vihreä sen käytössä, mutta yhdessä voidaan oppia...=OO

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:45

likat mut sinne joskus hölmöttivät, niin että periaatteessa olen mukana, mutta käytännössä en kyllä ole pariin vuoteen edes vilkaissut ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:46

käytän tietty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:55

Mulla on oma facebook palvelu netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 01:01

kylläpähän sitä tulee käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 06:43

Oli pari vuotta sitten jonkunaikaa käytössä, mutta kertoivat sen olevan viruspesän joten hävitin kaikki jäljet koneeltani. Jos joku sitä kautta yrittää lähestyä, niin tuntemattomat jäävät omaan arvoonsa. Kerjätkööt muualta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 06:46

Kyllä minä siellä joskus käyn, siellä on vaan niin useasti niitä virus hyökkäyksiä ,joten en paljoa siellä viitsi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 10:57

Laitoin just pari päivää sitten profiilini sieltä pois. Oli kyllä niin sekavaa se touhu siellä, että hermostuin tyystin koko facebookiin. Ja sitten alkoi tulla sellaisia outoja kaveripyyntöjä. Nuoret pojanklopit alkoivat pyydellä kavereiksi, ja nimetkin olivat ihan selvästi keksittyjä. Kaiken maailman lapsellisia tökkäyksiä sun muita juttuja, mitä en tajua ollenkaan. Minun mielestäni se ei ole tämän ikäisten ihmisten foorumi, mutta hyvähän minun on sanoa, kun teistä kukaan ei taida olla yhtä vanha kuin minä. En siis ole enää facebookissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:07

kyllä joskus tulee käytettyä sitäkin, mutta kun ei toimi kunnolla. jossain on vika koska uudella koneellakaan ei toimi yhtään paremmin mitä ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:13

Olenhan minä siellä vuoden verran virunut. Kaikki lasteni serkut ovat siellä kavereitani, vain muutama ikäiseni aikuinen on mukana kanssani vaihtamassa titoja ja ajatuksia. Ei vallan kauheasti kiinnosta, voisin aivan hyvin lopettaakin koko käytön. Kaikkiin kaveripyyntöihin en ole vastannut, jotain rajaa sentään !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:15

Käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 12:59

Face bookin käyttö ei ole iästä riippuvainen, sitä käyttää kaikki joilla on tarpeellista sitä käyttää.Viruksista- facebookista ei kannata ladata mitään 2. älä myöskään avaa videoita (klippejä) vaikka ne olis tutuilta. Muutoin voit olla aika turvassa siellä viruksilta, kunhan ei nyt aivan jokaiseen yhteisöön liity siellä, vaikka ois kuin mukavan ja kannatettavan asian puolella koska et tiedä kuka on yhteisön takana todella. Aloittelian opas - löytyy sivun ala laidasta -ohje ja tukikeskus- nimen alta, jokaisen kannattaa lukea se, paljon tietoa. Muutoin eikun lärväilemää. kts lähde!

Lähteet:
iltalehti to. 6.8.2009 juttu facebookista - lue

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 22:35

Aika uus ja kokematon mieki siel oon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 23:10

Tietty en käytä,
turha minulle ja kaverit löytyy kyllä muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:36

Moni on pyytänyt ja ehdottanut, mutta taidan jättää väliin sen foorumin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:58

Ei oikein kiinnosta.