Valvotaanko, nukutaanko tääl just nyt kun niin hiljast eloo??

Kun meen ajois nukkuu, niin tääl kukukutaan ja on hauskaa (luen aamul), nyt kun mie valvon niin kaik nukkuu (ko), miks näin, eiks miu seurain kelpaa:)

Avainsanat: hiljaiselo seura valvominen napsu nukkuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 23:45

oi , eihän me nyt sinnuu yksin jätetä tänne napsuun, mutta minulla ainaki on ollut päiväkahvi seuraa ja ruuanlaittoa tuonne reissuun, kun aamulla lädemme tapaamaan caravan kamujamme , joten en ole ainakaan minä ehtinyt tänne , enkä nyt ehdikkään viikonloppuna.. toivottavasti saat hauskoja napsuhetkijä.. oikein hyvää napsuttelua kaikille t. ciby... :)

Kysyjän kommentti

Kiva kun et jättäny mua 'yksin' napsuun sen kerran kun miekii yritin olla yökyöpeli:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 22:56

Se johtuu vain siitä, että kaikki ovat ulkona, poissa koneen äärestä, nauttimassa vielä viimeisiä ihania kesäöitä, ennen pimeää syksyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 23:05

Missä lienevät. Itse pelailen pelejä, kun täällä on tosiaankin hiljaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:12

Eipä tänne päiväl oikee ehi.Tänääki oli iltavuoro,nyt onneks viikonloppu vapaa ni voi huoletta valvoa myöhää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:27

Yökyöpeli valvoo täällä

Lisätty: 07.08.2009 - 23:31

Oltii 3 yötä reissussa mutta piti tulla kissaa hoitamaa. Nyt olis kunnon kesäkelit.

Lähteet:
Elämä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:05

Valvotaan täälläkin vielä. Meillä on vieras, jonka kanssa tuossa juuri söimme iltapalan ja saunoimme.. Hyvää yötä sinulle ja kaikille kanssasi valvojille :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:43

mähän kävin vaan vähän rannassa katsomassa että kaikki on varmasti kunnossa, nukkumisesta ei nyt vielä puhettakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:46

valvotaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:59

Me käytiin Laran kanssa kuutamolenkillä ja naapurin kissaa kattomassa, mutta oli jo menny nukkumaan ja Lara on tietty allapäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 01:03

hetken valvoskelen viel täs, jospa sitä kohta joutas nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:09

kyllä valvottua tuli mutta en päässyt tänne koneelle, kun joku muu käytti tätä silloin myöhempään eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:16

Menin kyllä eilen ajoissa nukkumaan, joten napsuilu loppui tavallista aikaisemmin. Olenkin enemmän näitä "päivänapsulaisia" , sillä yöllä minua todellakin nukuttaa. Paitsi silloin, kun oli tuo täydenkuun jälkeinen yö, taas tuli valvottua !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:16

liikenteessä olin niin ei täällä oikein kerinnyt käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:16

Voi pahus,minä tunnustaudun yökyöpeliksi,mutta kait kuuntelin eurodekkaria,harvoja saksankielisiä ohjelmia just niihin aikoihin,ei tullut napsuiltua.Ei muuta syytä neganapsuttelusta,seura kelpaa,kovasti!