Mikä on sinun lempi kukka? Onko sinulla myös huumorin kukka olemassa? minullapa on myös sekin.

Avainsanat: lempi kukkasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 06:51

Minun lempikukkaseni on ruusu ja huumorinkukka.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA: Vaikka nyt oli taas niin että parhaita vastauksia oli paljon. siis oli vaikea päättää wet minä otan. KIITOS KAIKILLE NAPSUN KAVEREILLE MYÖS MUISTAKIN HYVISTÄ VASTAUKSISTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 21:05

Yksi lempikukkani on orvokki. Huumorinkukka on aika hyvä, ja olen siitä tosi hyvilläni. Olisi aika kurjaa olla, jos ei ymmärtäisi huumoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 21:39

Eipä tässä muita kukkia olekkaan ja sitä ei tarvi edes kastella :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:02

Mikä onkaan turkulaisen paras kaveri ? No se on tietenkin Mulkukka !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:28

Lempikukkani/ykkönen on tuo huumorinkukka ehdottomasti, sen jälkeen tulppaanit/narsissit/tasetit keväällä, orvokit, kaikki luonnonkukat myös lähellä sydäntäin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:34

Voih hurjatta vei mun turkkulaisvitsin,mutta huumorin kukan lisäksi kukkii anteeksiannon-kukka.Lempikukkiani ovat keväällä tulppaanit,kesällä luonnoskukat,syksymmällä asteriksit ja jouluna ei ainkaan hajusintti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:50

Kangasvuokko, harvinainen ja kaunis.
(Kaverin nimi on myös Kukka...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:54

Kaikki luonnon Orvokit ovat ihania. Sitten kukkakaupasta Freesia, joka tuoksuu ihanalta ja on myös kaunis !! Ilman huumorinkukkaa olisi vaikeata elää.. Onneksi minulla on myöskin se ja kasvaa koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:15

Ihan normi ruusut etenki vaaleenpunaset ja sit on saint paulia.Huumorin kukkakin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:48

ruusu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 02:19

Huumorin kukka se on maailman kaunehin kukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:00

Ei se mittää, mutta on meinannut pari kertaa huumorin taju pettääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:17

ruiskaunokki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:06

Ruusu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 15:12

Mie niin rakastan kaikkia kukkia ihan hulluuteen asti, että en osaa nimetä vain yhtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 10:56

Huumorinkukka joskus hukassa, onneksi tosi harvoin, aina löytyy takaisin entistä kukoistavampana=))
Sininen ruiskukka on ehdoton ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:32

On minulla maailman kaanehin kukka. Mutta sen lisäksi: kielo. Ja moni muu.