Alkuiltoja napsulaisille, jokos työt pulkassa tälle viikolle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 17:56

Kotihommia ja tuo pirttiviljelykin on hoidettu aikanaan :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 18:04

Huomenna alkavat taas työt, oli tässä tänään ykkösvapaa. Ensi viikolla sitten vapailla tiistaista alkaen. Ihanaa tämä 3-vuorotyö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 18:17

Kotityöt ovat kyllä pulkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:22

Ei alkuunkaan ! Marjoja keittelen ja pullottelen, huomenna sama savotta jatkuu. Sitten pitäisi varmaan nostaa nuo sipulit, on ollut jo vähän sen näköisiä varret. Pojan talotyömaalle pitäisi myös ehtiä, ja onhan sielläkin marjoja. Joten ei mitään kiirettä, kaikki hoituu ajallaan, tai on hoitumatta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:26

toimeksiantoa tuntuu tulevan tasaseen tahtiin, lopusta ei tietoakaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:43

Ansiotyö kyllä, viikonloput yleensä aina vapaat =)
Kotitöitä kyllä riittää. Tälle illalle ei nappaa enää minkään tekeminen, mutta huomenna siivoamista ja pyykinpesua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:48

Kyllä on tämän viikon hommat tehty..Otan rennosti viikonlopun ja aamulla varhain lähden Tallinan-risreilylle..on hienoa ilmaakin luvassa..että voi vaikka kannella ottaa napsun..ja rupatella ystävän kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 19:18

Työt ovat aina pulkassa minun kohdallani. Kotona nyt olisi aina jotain näperrettävää, mutta ei niin kamalasti kiinnosta. Näin kesäaikaan tykkään viettää kaikenlaisesta työstä vapaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:11

Viettelen vielä kesälomaa ja ensi viikon ylityövapaita. Mutta kotitöitä tässä teen jotakin kupsehtien. Leivon jotakin huomenna ja laittelen vielä kotia kuntoon. Meille tulee illasta sitten huomenna vieraita viikonlopuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 21:27

Työpaikan työt on pulkas ja kotonakin olla köllöttelen tään illan, huomisen hommelot sit riippuu omast vireystilastain, mut kun ilmeisesti tänne jottain väkkee pukkaa grillaileen 'lapsosten' tuttui, nii kait sitä on pikkasen siivottavaki päällisin puolin ja ainakin pihatuolit ja pihapöytä pestä linnunkakoist:) tai sit jos en jaksa, niin heti kättelys annan heitil tummanruskeet aurinkolasit nenälle, jot eivät huomaa mittee:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:39

Kyllä kyllä,vapaata melkein viikko edessäpäin eli loistava tulevaisuus.Tukka takana,elämä edessä,sanois kaverit ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:41

Tavallaan, huomenna saa tosin taas ajella autolla reilu 400km ja kyllä sekin työstä käy.