Jos olisit taikuri, niin minkä kalenterikuukauden tuplaisit vuodessa ? Minä saattaisin tuplata toukokuun.

Toukokuussa on päivä kirkastumaan päin, kasvit heräävät ja luonnon kehitystä on mukava tarkkailla. Linnutkin saapuvat laji lajin perään. Vaikka pidänkin eniten kesästä, niin kevät on vielä anutittavampaa juuri toukokuussa.
Eikä taaskaan sopivaa kategoriaa !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 17:25

Tuplaisin tai ehkä triplaisin ajan toukokuusta elokuun loppun,tämähän vois olla yksi niistä kolmesta toivomuksesta.

Kysyjän kommentti

Kyllä Suomen kesä on kohtuuttoman lyhyt ! Juuri kun se on alkanut, se loppuukin siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 17:56

Joulukuun tuplaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:01

Kaikki niin olisi tuplasti vuosia jäljellä. Joka kuukaudessa on oma mielenkiintonsa. Tosta kategoriasta on ollut kirjoituksia ja itsekin aktivoiduin kysymään.

Lähteet:
Kategoria sitä sun tätä tai jotain muuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:06

Vaikea kysymys, kaikki kesäkuukaudet tuplaisin, mutta jos yksi pitää valita niin otetaan tää elokuu tuplasti, kiiiitos. Tykkää hän tuikkuilloista ja pimeistä, lämpöisistä öistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 18:17

Kesäkuun tuplaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:27

heinäkuu olisi siinä mielessä, että silloin maksetaan palkan lisäksi se lomaraha ....

- muutenkin ihan passeli kuu -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:48

Tää on vaikee...
Tykkään toukokuusta kun luonto valmistautuu kesään, mutta tykkään myös syyskuun pimeistä illoista kynttilän valossa.
APUVA jos pakko valita vain yksi kuukausi, niin se on syyskuu.
Romantikko iski =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:53

Kesäkuun tuplaisin voisi vittää sillon 2 kertaa synttärit...Tänä kesänäkin kivat synttärit..kun vietettiin veljen vaimon ja hänen kaksoisveljesä kanssa..yhteiset synttärit...olemme samanikäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 19:16

Onpas vaikeaa. Taidan kääntyä elokuun puolelle. Se on täynnä uutta satoa niin metsissä, pelloilla kuin puutarhoissakin, puhumattakaan nyt kaupoista. Ja sitten on vielä ne pimeät lämpöiset illat, synttärit ja yleensäkin kaikkea kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 19:57

Minä tuplaisin kesäkuun. Kun silloin kesä on kauneimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 19:59

Tuplaisin elokuun. On niin mukavaa istua iltaa kynttilän valossa, kun illat pimenevät. Voi laittaa jo ulos lyhtyjä ja näyttävät valonsa. Ilma on kuulaan tuntuinen illalla ja tulee elokuun kuutamot. Minä iänikuinen romantikko :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:10

Jos kerta taikuri oisii, nii tuplaisin ainakin touko - kesäkuun kun luonto hehkeimmillään, talvikuukausistkii voisin jonkun valita jos tääl etelämmäs ois viel niit kunnon talvii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:22

Hmmm jos ois mahollista tuplaisin koko ajan heinäkuun tai elokuun,niin ettei talvea tulis ollenkaa....mut sit jäis lokakuu pois,pitäähä miun synttärit juhlia.No pietää välil se lokakuu ja jatketaa taas sit kesäkuukausil.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 02:36

Elokuun tuplaisin, koska se on mielestäni parasta aikaa pimenevine kuutamoöineen. Marraskuun vois sitten jättää pois, että ei mene vuodet sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:45

Kesäkuu tai heinäkuu, aina tuntuu tämä kesä menevän liian nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:56

Kesän lapsena sanon minäkin heinäkuun. Ja sen voisi minun puolestani vaikka kertoa kahdellatoista niin saataisiin tänne Suomeenkin inhimillinen ilmasto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:23

Sanoisinko että tuplaisin vasta kun se kuukausi on päättynyt. Kyllä se jokin kesäkuukausista jokatapauksessa olisi - se aurinkoisin ja lämpimin.