Teettekö usein vaatekaapissa löytöjä?Käyttämättömiä vaatteita?Viimeks tänään,löysin kirpparilta max.1€ hankitut salihousun :-D

näk.mutta hienoa vanha ransk.merkkiä(Sym) tosi kirjavat puuv.housut;meinasin leikata puntit poikki,mutta kapeat lahkeet saakin hinattua polviin.Aika haaskan näköset!

Avainsanat: vaatekaappilöytö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 00:08

Valitettavasti ne löydöt on aikojen saatossa kutistuneet. Johtuu varmaan kun en ole käyttänyt niitä

Kysyjän kommentti

;-D sekin vielä,että löytää käyttämättömiä vaatteita,mutta kutistuneita...hauskaa viikonloppua jotatapauksessa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 16:50

Minun vaatekaappilöytöni on sellainen nelijalkainen karvainen katti. Pujahtaa heti vaatekaappiin jos hetkeksi jätän oven auki.
Vaatelöytöjä en ole tehnyt kuin kerran. Löysin sieltä sellaiset upouudet fillarointihousut. Milloin lie ostettu. En ole niitä vieläkään käyttänyt ja tuskin käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 17:12

Yleensä löydän sieltä jotain, juonka olin jo kokonaan unohtanut. Minulla on aivan liikaa vaatteita, en ehdi niitä käyttää, mutta poiskaan en millään hennoisi antaa. Olen kyllä nyt jo opetellut siihen edes vähän, tyttärelle ja miniälle tarjoan kaikenlaista, mitä en itse käytä. Olen myös vienut kirpparille joitain vaatteitani, mm. 28 v. vanhan pitkän lammasturkin. Sellaista en täällä Suomessa enää tarvitse, sillä minulla on toinen kevyempi siihen käyttöön, minkä Suomessa talvella olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:03

Kyllä välillä kun siivoilen löydän vaatteita joita ei ole pidetty pitkiin aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:08

Joskus löydän jotain kivaa joka on unohtunut kaapin perälle. Alkukesästä löysin uuden puseron josta ilahduin kovasti. Olin ostanut sen viime syksynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 18:17

Kyllä, aina välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 19:10

Kyllä niitä yllätyksiä tulee vataan..että ei muista mitä vaatekaapit sisältää..nytkin vasta huomasin vaalat gaprit..mitä ostin viime kesänä..ja niitä puseroita on löytynyt..mitä ei ole muistannu..että on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:36

Ikävä kyllä.
Noin 50 t-paitaa joita ei ole koskaan pidetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:50

kyllä aika useinkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:20

Oli siellä ehkä muutama näytekappale. Lihoamisen myötä siellä ei nyt enää ole kuin ne pakolliset jotka olen joutunut ostamaan. Ja niitä on vähän.