Onko riittämättömyyden tunne tuttu tunne joskus ?

Voisi olla mikä tahansa kategoria, älkää tuosta välittäkö.

Avainsanat: riittää ei riitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 18:18

Onhan se tuttu tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 16:51

Onhan se silloin kun haluaisi auttaa perhettänsä, mutta ei pysty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 17:14

Enemmän jaksamattomuuden tunne nykyisin. En kertakaikkiaan jaksa suorittaa saman verran asioita kuin nuorempana. Väsyn helposti ja sitten kaikki 'tökkii'. Henkisesti tunnen olevani vielä riittävän hyväkuntoinen, mutta ruumiin voimat ovat selvästi alkaneet ehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 17:30

" " (hurjatta)itse en ole väsynyt(paitsi univelkainen)mutta tuntuu että on väsynyt duuniin ja kun ei ole enää nuori leijona.Monasti on tehnyt mieli heittää lapanen tiskiin ja sanoa "mä menen nyt".Tujua riittäis kyllä kaikkeen muuhun kuin hommeleihin elannon takia.Riittää ei tarvitse kuin itselleen,kun on tämmönen egoisti-esko eli ei perhettä siipien suojassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 19:18

Kyllähän välillä tuntuu,että pitäisi vielä enemään auttaa lapsia ja tyttären lapsia..
Olen kyllä heille paljon antanut..mutta tuntuu..pitäsi vielä enemmän antaa..ja auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:40

Riittämättömyys tuntuu melki joka päivä, kun kaikkii haluis auttaa eikä siihen kuitenkaan pysty, rahkeet ei riitä, vaik kuin punnertais, ja sit huomaakin, et itteensä ei tuu ajateltuu ollenkaan......., ja siitähän sen kaiken tietty pitäis lähtee, jotta jaksais sitten auttaa muitakin?, voi, voi minnuu... surkuttelenpa kerran täs nyt itteenikin...joskus haluis itekin olla se, jota 'autettais', henkisesti voimaa annettais...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:21

Kyllä se valitettavasti vastaan tulee muodossa tai toisessa. Täytyy sanoa kuin Rovastituttuni Matti J Kuronen:Vittu ku on vaikeeta ,pakko perkele onnistua.Pidin yhden seminaari-illan ja aiheena oli henkinen hyvinvointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 03:04

Vai......Antaa mennä vaan.
SHOHEI IMAMURA (1981)
Japanilainen versio teemasta helvettiäkö tästä päivästä. Samaa mieltä.
www.iltalehti.fi/teevee/2008...4_tv.shtml

Onko teitä ennen sattunut?"
Lappalaisäijä tuumas:"Jo vain! Antaa mennä vaan, on mua ennenki kirpassu, pariki kertaa. Ensimmäisen kerran ko olin kyykkypaskala pusikosa ja ketunraudat laukes munille ja heti perhään toisen kerran, ko lähin juoksemhan ja ketju loppu kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 01:02

Se on tuttua jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:19

Liiankin usein. Voimia tarvitsisin ja kykyä selviytyäkseni joskun näistä askareistani.