Ajeletteko fillarilla pälättäen kännykkä korvalla?Sekin kovin yleistä tänä päivänä.Kategoria:fillari ja liikenne

Avainsanat: fillari ja kännykkä ajelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:18

Jos sen virheen tekisin, niin pöpelikkö raikuisi. Hyvä kun pystyn edes kahdella kädellä ohjaten tiellä.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti se pöpelikköä raikuis naurusta :-) eikä tuskanhuudoista!Viikonloppuja Ida ja muut napsut!Napsuilemisiin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 15:03

en ajele, silloin kun fillaroidaan, silloin fillaroidaan ja kännykkä on yleensä repussa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:25

En, kännykkä on taskussa ja jos se soi niin sitten pysähdyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:46

Tunnustan syyllistyväni moiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:52

Ajan harvoin fillarilla, joten en myöskään juttele silloin puhelimessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 16:26

Kerran yritin puhua ajaessa ja olin jo lähes ojan pohjalla joten en kännyköi pyöräillessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 16:46

En puhu puhelimessa pyöräillessä. Pysähdyn silloin ja vastaan sitten mikäli se enää siinä vaiheessa soi. Vastapuhelua en ota, ennen kuin kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 17:28

Minulla on se paljonpuhuttu Handsfree käytössä silloinkin! Puhelin on vyöllä ja yleensä kuuntelen radioa, puhelimeen voi vastata yhdel pienel painalluksella, kyl maar tee sen tierät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:04

Kyllä ajelen ja vastaankin siihen jos sattuu soimaan. Samoin kyllä autoillessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 18:18

Välillä juup.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 19:20

Fillaroin mutta en kyllä kännykkään puhu..jos on tarve..niin pysähdyn ja puhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 19:59

En aja silloin pysähdyn puhumaan puhelimeen. Kerran kaatunut pyörrällä pahasti nurin en enää toiste halua kaatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 22:33

Ikävä kyllä juuri tänään ja vielä kahteen kertaan Lahden keskustassa.
Terveisiä vaan Lahdesta, huomenna taas suuntana Joensuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:24

En puhu.En myöskään pidä sateenvarjoa pyöräillessä.Olin sit auton ratis tai pyöräilemäs ni pidän molemmat kädet vapaana ja keskityn liikenteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 00:51

jos ajan niin en yleensä kyllä puhu puhelimeen.. tietty jos joku just soittaisi