Mihin menisi/ tekisi kumppanin kanssa tänään, viikonloppuna? Hyviä ehdotuksia? Kiitos

Lisätty: 07.08.2009 - 15:21

Helsingissä asutaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 15:00

Ottakaa makoisat eväät mukaan ja lähtekää metsään etsimään kantarelleja tai mustikoita, jäkälää, käpyjä mitä nyt vain....käykää metsälammella alasti uimassa tai palatkaa kotiin saunan lämmitykseen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 15:08

kun ei yhtään tiedä missä päin Suome olette, ei osaa tarkemmin ehdotella, mutta lähes joka kolkalta löytyy festari, kesäteatteri tai joku muu sesonkitapahtuma, käykääpä sellaisessa ja jossain ulkona syömässä, muusta sitten pitääkin luonto huolen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:48

Menkää kunnon lenkille ja samalla reissulla pulahdatte uimaan. Sen jälkeen maistuu ruoka jossakin kivassa ravintolassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:56

Menkää Nuuksioon luontoretkelle. Eväät mukaan ja etsitte sietälpäin uimapaikan. Saatte kulumaan koko päivän retkellänne.
Toisena päivänä ajakaa Loviisaan. Syökää rantaravintolassa paistetuja silakoita ja perunamuusia. Kävelkää vanhassa kaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 16:12

lähtekää saaristonrengastienlenkille kts ..netistä, on ihanaa turunsaaristoa ja yöpymispaikkoja on, teltasta mökkeihin.. caravanlehden sivustoilata löydät myöskin tietoa tuosta lenkistä, tai minun sepostukseni samaisesta lenkistä... joka on hyvin suppea, joten suosittelen edellämainnuttuja sivuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 16:44

Menkää vaikka Seurasaareen kävelemään. Siellä on paljon katseltavaakin ja sitten sen jälkeen syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 17:20

Suomenlinnaan picknikille, jos päivä paistaa, sieltä löytyy aina joku 'piilopaikka' jossa voi ihan kahestaan nauttia picknik-korin antimista, ja kiertää vaikkapa koko alue, luulisin, että nautittavaa ja paljon nähtävää, illemalla sitten voitte järjestää muuta ohjelmaa, vaikkapa pienoisgolfradalle kisailemaan keskenänne:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 17:24

Benji-hyppyä Kaivopuistossa.

Seurasaari soi.

Avoimet ovet Japanilaisella teehuoneella.
Japanilainen teehuone Tokuyuan
Bastioni Hyve, Susisaari, Suomenlinna
00190 Helsinki klo 12-16.

Taidehistoriallinen kävelykierros: Viikki, kello: 15:00

www.visithelsinki.fi/Suomeks...tanaan.iw3

Lisätty: 07.08.2009 - 18:25

Helsingissä Esplanadin puistossa saattaa törmätä tuttuihin virtuaalilärveihin lauantaina 8.8 klo 14.00–20.00. Tällöin järjestetään Facebookin käyttäjien ensimmäinen oma tapaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 18:18

Syömään elokuviin, teatteriin, kaupunkimatkailulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 11:32

Kappas vaan ,jonkun dorkan typerä vastaus on poistettu!!Bueno!
Jos on visiitillä Hgissä voi keksiä mitä vaan,mutta asukkaat vois tehdä saaristoristeilyjä esim.Espoon saaristoon.Nyt kun on hieno sää,pakkaisin mukaan eväskorin hyvää syötävää,suuntaisin jonnekin viheriöön vaikka fillari retkelle,mutta ulos luontoon Suokkiin tai lähisaarille,jonne vie moottoribotskit.