Maksoiko Madonna poliisille meri ,ilma ja maan turvallisuus valvonnasta jotain ?Vai menikö veronmaksajien piikkiin tämäkin??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 13:27

Sitä ei julkisuudessa sinulle kerrota, mutta eiköhän nämä 85 000 tuhatta katsojaa korvanneet sen monella eri asialla, juna, linja-auto, ruokailut, shoppailu , liput , taksit ym. ei tälläisia konsertteja järjestetä sinun verorahoillasi.

Lisätty: 07.08.2009 - 13:33

Todellisen riskin varalle tämä on koulutusta poliisivoimille, tämän tyyppiset yleisötilaisuudet kerää myös niitä ampujia ja räjäyttelijöitä, luulisi vielä olevan muistissa siellä suunnassa tapahtunut kauppakeskuksen räjäytys, ja muut ampumavälikohtaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 13:28

Ja mitä varten yleensä tarvittiin mitään turvallisuuspartioita? Eihän luulisi pelkän artistin olevan jokin kuninkaallinen, että tarvitaan kaiken maailman turvat. Mitähän sekin Madonna luulee itsestään? Tietty ne meni veronmaksajien rahoista niin kuin kaikki muutkin hullutukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 14:08

Varmaan veronmaksajien rahoilla , kuten myös koko Jätkäsaaren siivous- ja puhdistusoperaatio härdellin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 14:22

Kaippa lippujen hinnasta menee rahaa tuohonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 16:02

Madonnahan ei varmasti päässyt viranomaisia lahjomaan, mutta kyllä konsertin järjestäjät joutuivat maksamaan näistä palveluista (turvallisuus,siivous yms.) ainakin jotain ja kaupungin taloustoimiston arvion mukaan Helsinki jäi jutusta vielä voitollekin kun kaikki oheistulot (verot yms) näistä kinkereistä lasketaan mukaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 16:05

Uskoisin, että Helsinki järjestäjänä, siis luvan antajana, on osannut oman leiviskänsä kotiin hoitaa. Ja tuleehan niistä lipputuloista huviveroakin jo melkoinen määrä. En vastusta mammuttikonserttien järjestämistä, vaikka itse en niihin menisikään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:13

Tuskin maksoi latin latia hän, oon aina ymmärtäny jot tällasen 'vartioinnin/saattueen' saa vaan jotkut pressat/kunkut, millonkas laki on muuttunut?? Ei voi ymmärtää...