Minä tämän flunssan kourissa kun olen, niin en voi koko aikaa maata ja mieleeni tulee lapsuuteni muistot, onko teillä joskus näin

Minulle tulee varhaismuistoja mieleen, äitini on sitä mieltä että ei nyt tule minua lohduttamaan, kyllä lapsena vaan, tämä on minun huumoria äitini kanssa.

Lisätty: 07.08.2009 - 12:41

Äitini on vasta 73 vuotias , eikä lastaan lohduta muuta kuin puhelimessa, heh.

Avainsanat: lohtua flunssaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 16:30

Mullekin tuli heti mieleen lapsuus ja kaikki ne sairastetut rokot yms. Silloin sai hoivaa ja lohtua sekä herkkujakin jos vain kykeni syömään. Nyt saa kitua kippeenä ihan issekseen, enimmäkseen. Koetahan maarit3 toipua ja pikaista paranemista halien kera sinulle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 11:47

Kyllä jokaisella, joka sairastaa, voisi olla joku lohduttaja lähellä. On niin mukavaa, kun saa olla vähän aikaa toisten hoidettavan, ja saa olla avuton. Ehkä sjuuri sen vuoksi välillä tarvitsemmekin sairastumista. Silloin kun lapset olivat pieniä, ei ollut mahdollistakaan sairastaa. Kuka olisi hoitanut sitten lapset ? Mutta nyt olen silloin tällöin saanut pinen flunssan, viimeksi tosin Egyptissä, ja vieläpä parina kertana peräkkäin. Sielläkin tulivat ystävät heti hoitamaan ja tuomaan syötävää ja juotavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:59

Olisit antanut äidin tulla lohduttamaan,olis tärkeätä hänellekin.Lapsuusmuistelot mulla alkaa yleensä jonkun toisen muisteloista ja jatkuu "noinhan se olikin ja näin mulla ym". Mulla raukalla ei ole enää vanhuksia,orpo parka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:05

minullakaan ei ole äitiä, eikä isää lohduttamaan, mutta oli se jo puoli sairauden voittoa, kun äiti otti kainaloon ja keinutti .. oih tulee niin ikävä snif..snif :(....no onhan minulla perhe ja ystävät jotka lohduttaa, kun olen kipeänä ....en yksin ole kuiteskaan... niin ja napsukamuja unohtamatta laisinkaan.. olette te niin ihania lohdutuksen tuojia iso KIITOS siittä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:23

Lapsena oli mukava sairastaa kun äiti toi ruokaa ja juomaa ja paijasikin. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:26

Minä sairastin lapsena mielelläni. Sain huomiota osakseni ja limsaa juodakseni.

Se oli ennen se....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 13:13

Se onkin sairastamisessa ainoa hyvä puoli, että saa parasta mahdollista hoitoa. Tämän yritän muistaa erityisesti silloin, kun mies tai lapsi sairastavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 14:23

Vanhemmat kyllä lohduttivat kipeänä kun olin lapsi, nykyään ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 15:29

Kyllä lapsena, kun sairastin, äitini hoivasi. Oli mukava, kun ei tarvinut mennä kouluun tietenkään. Sai olla kotona hoivattavana - limukkaa- jäätelöä - ja huolenpitoa.
Itselläni on 29v ja 18v lapset, joita taatusti hoivaan jos ovat kipeitä. Varsinkin tytön, joka just muutti pois, hoivasin häntä - kaiken vein hänelle sänkyyn jne.
Itse jos sairastun - eli noin kerran 5 :ssä vuodessa tulee flunssa, niin en kaipaa muuta kuin rauhaa - unta ja paljon ristisanatehtäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:07

Kyllä tulee hyvin usein silloin. Kaikki kuume taudit mitkä silloin sairastin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:12

Luoja on toistaiseksi antanut minun olla terve kaikkien flunssien ja mahatautien osalta. Olen erittäin harvoin kipeä.