Miksi sinä nimim. Matkalainen vastaat hyvin useasti kysymykseen samalla lailla kuin jo joku aiemmin? Esim. Tyystin sama www-os.?

Et tuo mitään lisä-infoa vastauksillasi, jotka jo joku muu on edellä kirjoittanut. Silkkaa ahnetta pisteiden keräystä?!??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2008 - 14:03

en nyt henkilötasolla käy ottamaan kantaa, mutta on itsellenikin käynyt muutaman kerran niin, että aloittaessani vastauksen kasaamista kysymykseen ei vielä ole ollut yhtään kunnon vastausta ja sitten kun saan omani valmiiksi/lähetettyä, joku onkin kerennyt syöttämään kutakuinkin saman. Näyttää hassulta, mutta ei välttämättä ole mitään kopion kopion kopiota.

tällä pisteiden keruulla kieltämättä on monensunntaisa vaikutuksia, mutta eiköhän tilanne kohta rauhoitu kun ne arpajaiset on pidetty

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2008 - 14:52

Ikävä ja mielestäni aiheeton palaute, jonka syytä en kyllä itse oikein ymmärrä. Toivottavasti saan kuitenkin nyt vastata tähän kysymykseen...

Kertaakaan en ole vastannut tahallani kysymykseen samalla tavoin kuin toinen vastaaja. Usein käy niin, että moni vastaaja kirjoittaa vastausta yhtä aikaa kysymykseen, jolloin ei voi tietää, kuka ehtii ensimmäiseksi lähetä-nappia painaa. Näin on itselleni käynyt lukuisia kertoja.

Lisäksi joskus olen vastauksillani halunnut tarkentaa tietoja, esim. lisätä nettiosoitteita, jotka auttavat tiedon hakijaa löytämään lisätietoja aiheesta.

Ainakin, jos itse kysyisin jotain asiaa, olisin pelkästään kiitollinen siitä, mitä useampia vastauksia, lisätietoja, näkemyksiä ja nettiosoitteita siihen saisin. Jos siis olisin oikeasti kiinnostunut aiheesta ja kaipaisin siitä kipeästi tietoja.

Ja lisäksi, omasta mielestäni on hassua vastata kysymykseen vain linkkaamalla jokin nettiosoite, josta tiedon löytää - parempi apu on antaa vastaus suoraan kysyjälle (ettei tarvitse sitä taas linkin kautta etsiä). Tämänkin vuoksi olen joskus kysymyksiin vastauksia täydennellyt.

Eihän Napsu käsittääkseni ole mikään tietokilpailukysymys-palsta, vaan tarkoituksena on antaa mahdollisimman kattavia ja monipuolisia vastauksia ihmisten esittämiin kysymyksiin - yhden tai useamman vastaajan turvin.

Mistään pisteiden haalimisesta ei siis ole ainakaan minun kohdallani kyse, vaan halusta auttaa ja neuvoa ihmisiä sekä joskus täydentää vastauksia. Toivottavasti tämä selvitti asiaa.

Lisätty: 26.06.2008 - 14:59

Harmitti tuo kommentti niin vietävästi, että kävin läpi aikaisempia vastauksiani viimeisten viikkojen ajalta.

Kaikista niistä löytyi jotain lisätietoja jo annetun tiedon lisäksi tai esim. aiemmin mainitsemattomia uusia www-osoitteita, joista löytyy lisätietoja kysymyksen aihetta koskien.

Eli uskon ja toivon lämpimästi, että olen voinut antaa lisäapua ja -tietoa kysyjille niissäkin tapauksissa, joissa joku on ehtinyt jo vastata jotain ensin ja joissa olen vastausta tämän jälkeen lisännyt, täydentänyt ja/tai antanut lisälinkkejä.

Itse olisin ainakin tyytyväinen, jos saisin kysymääni asiaan mahdollisimman kattavasti tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2008 - 15:23

Älä Matkalainen pahoita mieltäsi tuosta, mielestäni aivan aiheettomasta kysymyksestä/huomautuksesta. Olet käsittänyt tämän sivuston tarkoituksen juuri oikein; asiallisille vastauksille on aina tilaa. Se, joka kysyy ja apua kaipaa, haluaa varmasti kuulla montaa mielipidettä, oli se sitten samaa asiaa, eri sanoin tai uusia näkökulmia tms. Sivuston ylläpito on varmasti iloinen aktiivisuudestasi. Asiallisten (ja fiksujen) vastaajien avulla tämä sivusto toimii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.06.2008 - 21:53

Sen takia, että jokaisesta vastauksesta saa pisteitä ja kun pisteitä on tarpeeksi, voi voittaa matkalahjakortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 09:00

Minusta kysymyksesi oli tyhmä.Matkalainen saa kysyä ja vastata ihan mihin tahansa,niin kuin sinäkin.