teen nyt tälläisen vastakysymysen.. olettekos koskaan saaneet verta ?

kysyn vain, kun kakki kysyy aina oletko luovuttanu..minä olen saanut verta , isojen leikkauksien yhteydessä ja kerran koko verivaihdettiin, verenmyrkytyksen takia...kiitokset luovuttajille teette arvokasta työtä... olen teille elämäni velkaa....

Avainsanat: veren saanti luovuttajilta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 12:50

Joo kyllä olen saanut verta - lähinnä trombosyyttejä pariinkin otteeseen :

Verestäni katosi lähestulokoon kaikki "trombbarit" eli nuo veren hyytymistä avittavat veri hiukkaset
- ja kaikki tämä tavallisen flunssan jälkiseurauksena.

Pahassa pulassa oltiin mutta onneksi teitä ihania verenluovuttajia on olemassa.

Nöyrin kiitos teille kaikille!!!

Kysyjän kommentti

nöyrä kiitos myöskin minulta teille rakkaat luovuttajat..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 06:57

En ole tarvinnut, mutta on hyvä että luovuttajia on jos joskus vaikka tarvitsisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 07:33

En ole, olen vain luovuttanut sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 07:39

En ole saanut
itse olen luovuttanut mutta
nyt se on loppunut kun niille ei kelpaa
kun joudun syömään voimakkaita lääkkeitä
selkä leikkauksen jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 08:09

On saanutkin.Isoveli löi junaradan veturill kaaliin.Minä,kun pääsin sairaalasta,tempasin kostoksi (olin 4,vvadaralla.Iskä oli yttyväinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 08:30

Olen saanut muutaman kerran ja onneksi tervettä verta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:23

En ole saanut verta ja toivottavasti en koskaan tarvitsekaan lisäverta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:34

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:26

en itse mutta muutama läheinen senkin edestä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 10:48

En ole saanut verta, onneksi. Kuulun niihin onnellisiin, jotka ovat saaneet viettää melko terveen elämän, ainakin toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:39

En ole ollut niin suurissa leikkauksissa. Luovuttanut olen, mutta nyt on jäänyt monta kertaa väliin. Ehtisin vielä, jos oikein yrittäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:58

muutaman kerran on tankattu leikkauksen yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 14:24

Enpä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:21

Luulen että olen saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:09

No en ole koska. ei ole ollut tarvertta sellaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:19

Vaik leikkauksii on tehty joitakin, eikä isompii onnettomuuksiikaan oo sattunu onneks, niin luovutettuu verta en oo tarvinnunna (kop, kop) vielä ainakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 19:05

En ole minäkään. Vaikka paljon on tehty isojakin leikkauksia elämänvarrella.