Oletko valmis tekemään lapsiesi lasten eteen mitä tahansa?

Voi hyvänen aika sentään,jos heille joku jotain pahaa tekis,niin oksat poi suutarin joulukuusssesta!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 07:40

ramona on reilulla päällä kun identtinen kysymys kahteen kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 06:31

Kyllä minä olen ja edelleenkin teen heidän eteensä paljon , ja murehdin heidän asioitaan, aina tulevat mamman luo mielellään kun täällä on niin hyvä palvelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 06:56

ihan mitä vaan.. jopa tappamaan , jos esim. rattijuoppo joita vihaan, inhoon ja pelkäänkin tuolla liikenteessä, ajais läheiseni päälle ja hän menehtyis tai vaammantuis, niin kyllä mieleeni tulee kosto, silmä silmästä tai jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 07:48

Olen valmis tekemään heidän eteen kaikkeni
aikanaan auto ajoi poikani päälle niin
siitä suoraan lääkäriin ja poliisin luo
en ymmärtänyt kun yli ajaja murehti Polkupyörä kypärän hintaa
et antilasta olisi saanut halvemmalla
silloin minä hiillyin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:35

Luulen, että olisin lapseni vuoksi valmis vaikka tappamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.08.2009 - 10:40

En nyt ihan mitä vaan. Tämä koskee nyt lähinnä sitä hyvän tekemistä. En hankkisi heille kaikkea valmiina, vaan ennemmin opetan heidät itse tekemään ja toimimaan. Elämässä ei saa kaikkea niin helpolla.
Mutta jos on kyse siitä, että joku heitä yrittäisi vahingoittaa, niin varmasti olisin ensimmäinen joka kolauttaisi vahingon tekijän hengiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:38

Puolustan kuin tiikeri pentujaan,kaikessa.

Lisätty: 07.08.2009 - 15:47

Pahus,luin tarkemmin ksymyksesi,mulla ei ole lastenlapsia,mutta samoin heitäkin puolustaisin,mutta ehkä muussa käyttäytymisessä toisin,hankinnat ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:55

Jaksamista toivoisin itselleni paljon lisää, sillä juuri nytkin tiedän, että minä voisin olla aivan muualla lastenlasteni apuna. Mutta olenkin täällää kotona napsuttelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 14:25

jos olisi niin luultavasti kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 16:43

Kyllä olisin valmis minkälaisiin tekoihin hyvänsä jos joku olisi vahingoittanut heitä tai uhka olisi päällä. Mutta "rajat ovat rakkautta" ja niinpä todellakin kuten kissanainen sanoo myös antaisin heille neuvoja niin hyvässä kuin pahassakin ja silloin en hyväksyisi tai antaisi kaiken tapahtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:20

Kyllä olen.