Koska viimeksi napsuilla on ollut univelkaa? Its. kerättynä kolmelta viime yöltä,nyt pitäis alkaa purku,sitä ennen uniteetä ;-)

Avainsanat: univelka purku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 23:57

Kerran parissa viikossa tulee sellainen yö, ettei saa nukuttua yhtään. Syytä en tiedä, mutta uni ei vaan tule. Sitten seuraavana yönä vetäisenkin puolen vuorokauden unet heräämättä välillä ollenkaan. Äkkiä ne hoituu univelat tällä systeemillä.

Kysyjän kommentti

Hieno homma,muuten ok,mutku töissä ollessa ei unet tule aina tilattuna,joten kerääntyy...mikä ei ole kiva!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 00:52

Ei ole velkaa ollenkaan, koska kaikki on nukuttu pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.08.2009 - 01:00

Jepp, sama juttu kolmelta viime yöltä kertynyt univelkaa. huomenna nukun pitkäään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 06:43

Minulla ei univelkaa tule kun ehdin aina nukkumaan sen pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 07:04

yöt ovat sellaisia pätkäöitä, et päivät onkin sitten hieman alavireinen, mutta toisaalta , jos olen kotosalla otan päikkärit....ja taas pirteenä...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:47

koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:43

Nykyisin ei varsinaisesti kerry univelkaa, sillä on niin monia aamuja, jolloin voin nukkua miten huvittaa. Olen onnellisessa asemassa, koska täällä kotona on aamuisin yleensä hiljaista, miehenikin lähtee aikaisin töihin ja minä saan jäädä nukkumaan. Poikkeuksen tekevät ne päivät, jolloin pikkuväkeä on täällä yötä. Silloin tulee sekä valvottua illalla, että herättyä aikaisemmin, kuin ehkä muuten heräisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:23

Jatkuvasti, työn takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 18:59

Aika vähän, nukun oikeastaan sen mitä tarvitsenkin. Viime yö meinasi mennä heikoille kun ilkeän tapaturman takia en oikein polvisäryltä meinannut saada nukutuksi.