Mitä soittimia kodistasi löytyy ja millä niistä osaat soittaa?

Meillä on piano,sähkö- ja akustinen kitara,mandoliini ja nokkahuilu. Pianoa hiukan soittelen, kitaransoittoa tekisi mieli opetella.

Avainsanat: soittimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 22:50

Ei löydy minkäänlaisia soittimia. Olen ihan tumpelo noissa soitinten käsittelyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 22:51

En osaa soittaa kuin suutani ja puhelimella. Läheisteni onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:57

ei nyt ole mitään, muuta kuin känny ja ovikello heh .. huuli ja sekin kuiva ...meillä oli sähköurut, hiukan sitä joskus harjoittelin, annoin lapsenlapselle kuten kanteleen sekä muutamarivisen haitarin...oli minulla kerran oikea iso haitarikin,mutta soitonopettaja veljeni sai hepulin, kun en oppinutkaan sitten millään soittamaan, vielä meni puurattaat kivirattaat, syysunelmia, mutta kun ne piti soittaa molemmempien käsien sormilla yhtä aikaa niin se ei onnistunut ei sitten millään, joten myin haitarini ja ostin tapetit makkariin ja tehtiin remontia niillä rahoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 23:02

pianot ja banjot meni jo, ei taida olla jäljellä kuin tamburiini ja huuliharppu, äänenhän niistä irti saan, muttei sitä nyt kehtaa soittamiseksi mainostaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 23:02

Kitara oli aikanaan ..kun poika asui kotona..nyt ei mitään..paitsi mitä nämä kaverit jo mainitsivat..en viitsi toistaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 23:06

Sähkökitara,kitara,basso,sähköurut, en osaa soittaa noilla oikeastaan ollenkaan, uruilla menee juuri ja juuri ukko-noa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 23:14

Pojallani on kitara ja basso. Hänellä on myös oma bändi kavereiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 00:49

Piano ja kitara.Osataan soittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 08:28

Nuorilla on Rummut sähkökitara ja sähköurut
mut ne pölyyntyy käyttämättömänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:40

Ei löydy yhtään soitinta tästä huushollista, ja noloa myöntää että en osaa soittaa yhtään mitään. Pianoa tai kitaraa olisi hienoa osata soittaa! <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:43

piano ja kitara.. pianoa vähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:44

Kitara,2 rumpukonetta,Casion kosketinsoitin ja koneella erinäisiä musiikinteko-ohjelmia.Ai niin...onhan tuo nokkahuilu ja huuliharppukin jossain komeron pohjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:10

Täällä maalla on nyt tuossa nurkassa kaksi risaa haitaria, pitäisi viedä korjattaviksi molemmat. Sitten on iso musta piano, joka oikeasti on täällä vai tilapäisesti. Yläkerrassa näkyy olevan kitara, jota joskus näppäilen huvikseni.
Kaupungissa on vanha, kouluaikojeni piano, jolla olen opetellut soittoläksyni. Technics-syntikkani lainasin äidilleni hoivakotiin, koska sinne ei pianoa mahtunut.
Kaikkia noita osaan soittaa, kitaraa tosi vähän ja haitaria samoin, mutta sitä haluaisin opetella. Egyptissä minulla on myös haitari ja siellä soittelen itaisin, kun ei oe muutakaan tekemistä. Olen myös aikonut ostaa sinne kosketinsoittimen, sillä olisi mukava viihdyttää itseään iltaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:16

Kitaroita, sekä sähkö- että akustisia, vaikka muille jakaa, basso, piano, sähköpiano, harmonikkoja pari kappaletta, huuliharppuja monta, didgeridoo, munniharppu, ukulele, rumpuja ja varmaan vielä jotain muutakin jota en nyt äkkiä saa päähäni. Ja kaikkea näistä osaan soittaa, toisia enemmän, toisia vähemmän. Musiikki, hieno harrastus! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 13:00

Cd-soitin,helppo soittaa ;-D,mutta ei muita instrumentteja;puutaloon en aio hankkia pianoa,naapureiden iloksi.Ehkä sillä onnistuis vielä "kissanpolkka".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 13:19

Nokkahuilu jossain ja rummut joita itse soitan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:09

meillä on työlläni kitara sekä nokkahuilu. minä osaan tällä nokkahuilulla jonkun verran soitaa.