Mikä kirja sinulla on kesken juuri nyt?

Itselläni Tuula-Liina Variksen Irma

Avainsanat: mitä kirjaa luet juuri nyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 22:57

Heli Laaksonen: Lukkosulaa ja lumpeenkukkia

Kysyjän kommentti

Itsekin tykkään Heli Laaksosen kirjoista. On niin hauskaa se hänen murteensa. Pitäisi vaan nyt käydä kirjastosta lainaamassa se hänen uusin, tällä viikolla julkaistu kirjansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 22:18

Tess Gerritsen:n Mefiston kosto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:21

Minulla on keskeneräisenä kirja "Lastenpsykoterapia ja sen vuorovaikutteiset ulottuvuudet". Kuulostaa raskaalta, mutta on erittäin mielenkiintoinen kirja. Luen sitä muutamia kappaleita aina, kun olen siinä vireessä. Muuten lueskelen vain lehtiä näin kesäaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:26

ei ole kirjaa, mutta netistä kävin lukemassa parapsygologiaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 22:39

Ritva Kauppila - Liisa Tallgren / Hintana elämä - kahden huumenuoren äiti kertoo
Kirja on vuodelta -87

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:42

Ei ole mitään kesken kun en ole vuosiin lukenut mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:44

Nyt tällähetkellä ei ole mitään kiirjaa kesken..on tullut luesketua lehtiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 22:58

Juoppohullun päiväkirja, kristianin nuoruusvuodet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 23:19

Lopetin kesälukemisen ja jatkan sitten taas talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 23:47

Matkalukemisena Stieg Larsson- Luftslottet som sprängdes-viimeinen SLn kriminaaliromaanitrilogiasta,onneksi tuttua tekstiä,luettuani suomeks kaks ekaa. Pokkaritoimittaja "vesetti"mua,kun kertoi kolmannen tulevan suomennettuna vasta syksyllä pokkarina,joten oli pakko aloittaa ruotsiksi,mutta sen syksy olikin 1.8.Olen jo yli puolen välin,joten jatkan nyt sitten lukemista på svenska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 01:40

Nicky gruts:juokse poika juokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 06:56

Minä olen nyt lukemassa Suomen puu ja pensaskasviota , ensi keväänä jos taas jotakin uutta istuttaisin pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 07:47

No edelleen Victor Hugon Kurjat.
On yhteensä noion 1000 sivua ja kolmessa osassa, paikkakunnan kirjasto jossa sen aloitin oli hukannut kolmennen (n.330 s,) osan joten jäi lukematta. Yritän syys-talvella etsiä sen käsiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 08:30

Ei ole kirjaa
oon laiska lukija

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 09:16

Karzan viidakon rajuin mies. Olen aina pitänyt Karzanin seikkailuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:35

sain just eilen danielle steel - kiss valmiiksi, nyt pitää lukea fysiikkaa yo-kirjoituksin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:20

John Lennonin elämäkerta, hirveän pitkä kirja, saa nähdä saanko ikinä luetuksi.
Toivottavasti saan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 18:26

Haavoittunut neitsyt, Cookson.