Miten kantarellia voi hyödyntää muuten kuin kastikkeena, neuvoja otan mielelläni vastaan?

Avainsanat: kantarelli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 19:39

varmaan parhaiten tuli hyödynnettyä jo poikasena (siitä kyllä seurasi selkäsauna)

Mummo oli keränyt ison vasullisen kanttarellejä ja kun silmä vältii niin me kakarat vietiin kori torille ja myytiin sienet, rahoilla ostettiin jätskii ...

Kysyjän kommentti

Kiitos, oli niin hauska että valitsin siksi. Enkä saanut uusia vinkkejä hyödyntämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 22:01

voit tehdä keittoa , laita sekan vaikka sulatejuustoa, sienikiusausta , sienimuhennosta tai salaattia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:03

Lihamurekkeen sisällä se saattaisi olla hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 22:07

Keittoon, murekkeisiin joko sisälle tai sekoittaen mureketaikinaan. Kanttarellipiirakka on erikoisen hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:12

Voissa paistettuna kevätsipulien kanssa erinomaisia ja tietysti kanttarellikeitto on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:13

Juuri söimme kanttarellikeittoa ja jopa oli hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:21

Mie tykkään nuist suolasit täytetyis letuis, joitten siään laitan kanttarelloksii jaiheliha, sipuli, yms. kera ja rullalle juustoraaste päälle ja uuniin, avot... mut kyl se hyvä kanttarellisoosi on kans niin maukasta jotta, aaaahhh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 22:59

Paistettuna sipulin kanssa, nami

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 11:50

Kanttarellipyttipannua!!Paistettuna niinkuin Eme ja OPOY kertoi,kanttarellikeitto on herkullista,just sain reseptimeilin kanttarellibruschettaan,tosi monipuolinen sieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:30

Yhdyn Emen mielipiteeseen..voissa paistettuna ja sipulin kera..voi vitsi,että on hyvää vaikka leivän päällä tai ilman leipää :)