miten vietätte viikonlopun aiotko lähteä reissuun, jos niin minne ?

me lähdemme tupa-autolla valasrannalle , mutta lavatansseista en nyt ole varma, no sen näkee sitten illalla, mikä on kontin kunto, siellä kun tulee köpöteltyä päivän, niin saattaa olla et ei ole tanssiaskeleiksi enään illalla, mutta fiilistellä aina voi....lauantai aamusta startataan...vasta...

Avainsanat: reissuun lähtö...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 22:15

Kotosalla tätä flunssaani parantelen. Jos jo sunnuntaina jaksaisi lähteä metsään hakemaan kanttarellejä. Saas nähdä kykeneekö.

Kysyjän kommentti

toivottavasti olet jo päässyt kanttarellejä poimimaan ja lentsu alkaa helppaamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 21:35

Paikkakunnalla olen aikonut pysyä. Noita viinimarjoja pitäisi saada talteen. Ovat hyvää vastamyrkkyä kaikille influessoille, ja nythän niitä on liikkeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:37

Pitkästä aikaa on luvassa viikonloppu kotiloissa vain oman perheen kesken. Nautin jo etukäteen ajatuksesta, että saa rauhassa siivota, tehdä pihahommia, lukea ja nauttia olosta miehen ja pojan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:37

pikku veneilykeikka, mahdollisesti yö jossain saaressa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 21:40

Kalamiehen koira ja reissumiehen muija ne rannalla ruikuttaa. Mökille siis. Ja kenties lauantai-iltana vierasvenesatamaan nykäsmattia katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:44

normi vkl. siivoomist, saunomist, ruoanlaittoo, lenkkeilyy,
ehkäpä huomena aijon aloittaa viikonlopun pikku rymsteerauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:47

Kyllä se on se Tallinan päiväristely lauantaina..sunnuntaina voi olla löhöpäivä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:49

Ihan kotosal oon,saunon,leivon jne.ku sattu taas vapaa viikonloppu.Viime viikonloppu oliki aika rankka ni nyt huilitaa ja nautitaa viikonloppu vapaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:49

Tässä kotosalla pyöritään. Meille tulee Jyväskylästä siskon tytön perhe lauantaina kylään. Sellaista seurustelua ja auringosta nauttimistahan tämä sitten varmasti on vieraiden kanssa. Ihana viikonloppu, perheessä on neljä suloista lasta, joita en ole tavannut lähes vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 23:00

Saatan poiketa Tampereella, en muualla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 02:39

En paljon pysty reissailemaan,kun kesälomat pidetty ja työt kutsuu.Jostain se on leipänsä hankittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 10:31

lauantaina on serkun häät ja sit meen varmaan iskälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 19:03

neljä viikkoa on reissattu paitsi kotona on välillä käväisty.
Ei mennä muuta kuin h uomenna maalle omaan paratiisiin.