Osaatko heilutella korviasi ?

Lisätty: 06.08.2009 - 18:33

Mie en ossoo, mutta isäni osasi. Kun olin pikkutyttö, pyysin isää niin tekemään ja ai, että miulle nauru kelpasi =))

Lisätty: 06.08.2009 - 19:36

Hih, hih, hii, sain näköjään napsulaiset jumppaamaan kasvolihaksia.
Jatkakaa =))

Avainsanat: korvat heiluu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2009 - 11:55

Mä en voi,kun alkaa naurattaan niin vietävästä,hihihhii....kokeillaan vielä...

Kysyjän kommentti

Ainakin mukavaa oli =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 18:27

En osaa, enkä tiedä edes kuka niin osaisi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:47

en yhtä hyvin kuin Jumbo, mutta ihan vekkulisti kumminkin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:58

Osaan, mutta vielä tähän päivään mennessä en ole keksinyt, mitä sillä taidolla tekisin. Osaan myös taivuttaa kieleni kolmelle poimulle, harjoittelin sen lapsena joutessani, mutta sitänkään taitoa en ole missään vielä osannut hyödyntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:00

en osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:00

en osaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 19:06

Enpä ole kokeillut mutta epäilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:08

kylä minulla heilui koko naama , kun tuota kokeilin äsken, jotta en osaa... ai pitäiskös alkaa reenaa, jotta saan nuo pikkuiset kullannuput nauramaan, vaikka he kyllä ovat muutenkin kovia nauramaan..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:10

Ei onnistu.Koko päänahka heiluu,mutta ei korvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 19:42

Ei tule mitään. Onneksi en ollut peilin edessä kokeilemassa. Olisin kauhistunut ilmeitäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:44

Osaan :))
Tärkeä taito elämässä, todellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 20:53

Tottakai kaksin käsin. Voi suorittaa muitakin kotvaliikkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:40

En osaa, koska korvien liikuttelulihakseni ovat surkastuneet olemattoman heikoiksi. Osaltaan siihen vaikuttaa kallon muodon muutos, osaltaan se, ettei puussa elävä apina tarvinnut kykyä suunnata korviaan mihinkään suuntaan. Turha ominaisuus siis rappeutui hyödyttömänä resurssihukkana, eikä ole enää palautunut yrityksistäni huolimatta enää takaisin. Joskus joku kaunis naisenääni saa selvästi korvia liikuttavien lihaksien rippeisiin eloa ja korvat yrittävät kääntyillä äänilähteiden suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:04

Vai on sellaistakin taitoa olemassa..minulta ei kyllä onnistu..vaikka yritin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 23:01

en osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 01:35

Eivät yrityksistä huolimatta suostu heilumaan."mutta sedät jaksaa heilua".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:20

Kyllä minä osaan ihan helppo juttu.