Millä tavalla yrittäisit tappaa / tuhota vampyyrin ?

Älä takerru kategoriaan, tää nyt oli TAAS tällainen kymysys =))

Avainsanat: vampyyri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 20:19

Pienen huitaisen kärpäslätkällä ja suuremman haulikolla, heh, heh.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 18:26

Eikös jossakin filmissä puutappi lyöty sydämmeen, minä tekisin niin myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:59

Syöttäisin sille valkosipulia, se on niille jotenkin myrkyllistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:05

onkos jokin hopea nuoli tai luoti.. on niin vähän ollut noita vamppyyrin metsästys hommia nyt viime aikoin, et en oikein muista, mitenkäs se nyt oli ...no palaan tähän kyssäriin , kun saan parempaa tietoa.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 19:05

Söisin oikein valkopsipulipitoisen sapuskan ja naukkailisin oikein kunnolla viiniä. Eiköhän se veri tee sen jälkeen tehtävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:33

kertomalle sille lisää satuja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 19:40

Pistäisin sitä jollain piikillä valtimoon, niin johan veret lähtisi valumaan ja nirri pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:45

Mustikkahillolla, sehän tunnetusti auttaa jokaiseen vaivaan, varmasti sillä saa myös varmpyyrin tapettua :D
Enkä kyllä edes usko mihinkään vampyyreihin, että ei sen puoleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:09

Näitä mielikuvitus olentonoja ei kannata yrittää tappaa jos ei käy päälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:18

Vampyyrit kuolevat jos ovat liian kauan auringon valossa. Ikkunoistakin tuleva valo voi tappaa vampyyrin. Toteutetaan lukemalla vampyyrin tappoloitsu, joka kestää parhaimmillaan kaksi kuukautta, minkä jälkeen vampyyrin on palattava Romaniaan ( vampyyrin kotimaa ) ja loitsu puretaan tai auringonvalo polttaa hänet hengiltä. Vampyyriltä otetaan siis vaan Romanian passi pois ja hänelle annetaan Suomen passi ja kansalaisuus. Ei voi palata kotiin, niin kuolee tänne. Ei voi edes ulkona auringonvalossa kerjätä enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:28

Laittaisin sen kirkasvalolampun eteen istumaan, eihän ne kirkasta valoa kauan kestä. Tai voisi tietty viedä vaikka solariumiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 23:02

Pakottaisin itseni heräämään unestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 01:31

Jos sillä ei olisi tautia,imisin sen kuiviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 12:26

En mitenkään. <3 Voisin itsekkin muuttua vampyyriksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:22

Iskisin puisen ristin suoraan sen sydämmeen.