Vetoaako Madonnan karisma sinuun ?

Lisätty: 06.08.2009 - 18:31

Oma kommentti: Ai, mikä karisma. Ei sit minkään vertaa.

Avainsanat: madonna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 20:35

Ei hänessä ole karismaa!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 18:22

Joutavaa vouhotusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:25

Ei vetoa millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:57

no eipä juuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:00

Tyttäreni on juuri konsertissa, minuun ei vaikuta pätkänkään vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:01

Ei todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 19:04

Ihan sama, kuten lapsenlapseni sanoisi. Ei todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:07

No eipä ole minun juttuni enää tämä Madonna.80-luvulla tuli kuunneltua,mutta ei enää näin vanhempana oikein toimi kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:14

ei sitten pätkän vertaa sanoo tämäkin mummi ...kyllä sitä saa kattoa tai kuunnella radiosta ja töllöstä, sen minkä tarvitseekin...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:15

oon vissiin vähän toiselta planeetalta

(sinänsä ihan kiva että sai houkuteltua päiväksi Helsingin vanhaan konttisatamaan enemmän porukkaa kuin mitä Turussa on asukkaita, eli on sinne taitanut tulla porukkaa Raisiostakin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 19:38

Ulos olen kasvanut tuollaisista vouhotuksista. Enkä ole Madonnalla ikinä nähnyt mitään karismaa. Samanlainen ketkuttelija kuin moni muukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:46

Ei kyllä sitten pätkän vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 20:44

Riittänee vastaukseksi yksi sana. Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 20:58

Olen Madonnan riivaama - mihin haarakonttori? Vetävän näköinen vaalea mimmi. Madonna haukottelee näyttävästi ja inisee: "I want to go home" ja käy "nukkumaan" pubin penkille. Huh...huh ja meikä mannea viedään.....Nykyään lookki on tosin maailman myrskyissä kärsinyt hiukan inflaation kourissa. Harmi, kun kukaan ei hoksannut pyytää minua mukaansa hänen korsettiiaan livenä tuijottamaan. Tiedä vaikka olisin vielä kaivanut mustan nahkarotsin, bootsit, policenlasit ja neuvostoliittolaisen majurin koppalakin nurkkalaatikostani esiin ja pyyhkäissyt mukaan kekrijuhliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:06

Kyllä pitää olla parempaa..että kiinostaa..eli ei päkääkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 23:03

siis mikä karisma? sillä mitään sellaista olekkaan.
todella itsekäs ja hirveä ihminen mitä lööppeihin uskominen.
jännä että naiset usein tuomitsevat hyvin jyrkästi naiset jotka vikittelevät ukkomiehiä, madonna tehnyt niin useasti ja silti vaan tykkäävät, outoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 16:23

Eipä vetoa hänen musiikki minuun.