Pitäisikö Suomen vetäytyä Afganista ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 20:41

Minusta on aivan hölmöä, että suomalaiset lähetetään kohta joka kolkkaan ulkomailla, kun joku vain vähäkin vihjaisee sodasta. Suomi ilmeisesti leikkii pikkumaailmanpoliisia, joka ratkaisee vaikka zulujen sodan mongooleja vastaan. Äkkiä kotiin, kun vielä ehtivät lentokoneeseen, että ei tartte Suomen valtion laskuun sinkkiarkussa pois rahdata.

Kysyjän kommentti

Sie nyt oot yksinkertaisesti paras =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 19:01

Voisivat tuoda pojat pois sieltä sodan keskeltä. Kohta joku kuolee, ja sitten taas jossitellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:17

en tajua mitä rauhanturvaamista siellä on, kun kokoajan amuskellaan.. toivon oikein sydemmestäni, et pojat tulisivat sieltä jo ensi koneella tai millä sietä nyt tulevatkin, ennen kuin tuodaan sinkkilaatikoisa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 20:04

Kun on leikkiin lähdetty, on leikki myös kestettävä. Antaisi aika oudon kuvan suomalaisista jos lähdettäisiin kotiin heti kun aletaan ampua.
Yhtä mielenkiintoinen kysymys esitettiin jokunen päivä sitten. Silloin nimittäin kysyttiin, onko Suomi sotaa käyvä maa? Valtiomme johto ilmoitti, ettei näin ole. Jokainen miettiköön tykönänsä omaa kantaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:07

Kaikki ovat vapaaehtoisesti siellä. Jonkun se huumeiden kasvatuspesä on raivattava talipäistä. Ja sellaiset hommat vaatii piälysmiehiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 23:03

no jos vaan ite haluavat niin mikäs siinä,