millainen ilma on muualla?täällä jämsänkoskella paistaa aurigo=D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 14:16

Aurinko paistelee täälläkin kuin viimeistä (loma?)päivää, ja tässä vain tietokoneella istun.
Pitäisi kai lähteä vähän tuonne ulkoilmaan kun tämä kesälomakin alkaa vähiin käydä :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 14:17

Täällä Roissa aurinko paistaa ja lämpöasteita 25 . Ollut samanlaista jo pidemmän aikaa.. Illasta kyllä sitten siinä 22 jälkeen viilenee pian. Yöllä voi olla 6-7 astetta vaan lämmintä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 14:23

Kiitettävän kaunis ja lämmin päivä. (24 varjossa tunti sitten)
Taisi niska palaa tuolla marjanpoiminnassa.

Lisätty: 06.08.2009 - 14:23

Siis täällä vitostien varrella Etelä-Savossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:26

Helsingissä : Tuorein säähavainto: 6.8.2009 14:10 Suomen aikaa, Lämpötila 20,6 °C; kosteus 60 %;
aurinko paistelee lähes pilvettömältä taivaalta (kelpaa Madonnankin esiintyä ulkolavalla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:32

Imatralla todella upea.Päätimme jääde vielä kolmanneksi yöksi kun ei tuule ja aurinmko paistaa.Tollessa täysin pilvistä ja viileää.Ennustus ei ihan osunu kohalleen. Tilasin huomiseksi pari savulohta kotiin vietäväksi. Tätä paikkaa voin kyllä suositella mikäli liikutte E-karjalassa. On mökkejäkin vuokrattavana jos omaa kämppää ei ole mukana. Unohtamatta Lappeenrantaa, kaunis kesäkaupunki !

Lisätty: 06.08.2009 - 17:44

Äsken oli vielä todella kuuma, mutta nyt vesikuuro yllätti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:33

kovin myöskin lämmintä täälläkin.. oikein kivaa, että on lämmintä ja viikonlopunkin lupas lämpimäksi, jotta sekin on kivaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 14:36

Tulin just kaupasta ja kuuma oli. Tultuani vilkaisin mittariin +23, pilvetön taivas ja myöskin tuuleton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:38

Pirkanmaalla kesäsää. Poimin marjoja uikkareissa. Tuli kuuma, piti tulla sisälle Napsuun pakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:43

Ihana ja aurinkoinen sää täällä Espoossa. Näitä lisää niin ei kaipaa muualle!!!!! Harmittaa vaan lasten puolesta kun koulut alkavat ensi viikolla. Liian aikaisin minun mielestäni, kyllä koko elokuu vielä pitäisi saada nauttia Suomen lyhyestä suvesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:00

Kaunis aurinkoinen sää, lämmintä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:48

Helsingissä 24,5 astetta lämmintä(kuumaa) ja aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:48

Kaunista, aurinkoista, varjossa +24 ja töissä niin kaameen hikistä (hoivakodin saunapäivä...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 17:18

Kuopio / Maaninka, täällä aurinko rävöttänyt kuumasti koko päivän. Kohta lähden tästä järveen, hieman viilennystä hakemaan =)
Vielä on kesää jäljellä, mutta lomat vaan on jo takanapäin !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 17:52

Seinäjoki +25 C , eikä juuri ilma värähtele, siis aika kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:56

täällä lpr:ssa on paistanut aurinko koko päivän

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 23:04

aurinkoista oli ja todella kuumaa ja hiostavaa