onko teillä verkot marjapuskissanne.. tuli vaan ehdotusia , tuolta marajutustani...?

en oikein tiedä uskallanko laittaa verkkoja , joskos se lintu jää siihen kiinni , enkä uskalla sitä siitä pois ottaa, jotta jääkös ne herkästi siihen verkkoon..lintuset meinaan vain.. ?

Avainsanat: verkko ...linnut kiinni verkkoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 15:51

Ei ole, mut miepä neuvon hyvän konstin jota itsekin käytän: haali vanhoja cd-levyjä jostain tai jos itselläsi on. Ripusta ne aina pensaan korkeimpiin oksiin vaikkapa lankaa tai narua apuna käyttäen. Levyt kimaltelevat niin paljon, että taatusti linnut pysyvät poissa. Suurempiin pensaisiin olen laittanut kaksi, mut yksikin näyttää tehoavan.

Lähteet:
Oma koettu konsti

Kysyjän kommentti

kiitos vinkistä.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 13:46

Oli ja on edelleen ja kiitos niiden on myös poimittavaakin edelleen. Laita verkkoa niin paljon että sitä riittää ihan maatapitkin, laitat ikäänkuin huppuun sen pensaan äläkä jätä aukkoja mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:56

Ei ole, marjoja riittää linnuillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:00

Verkot on.Kärsivällisyydellä linnut saa irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:01

ei meillä ole verkkoja ja marjoja piisaa siitä huolimatta. Pitäähän sitä linnuillekkin olla jotakin makeata. On niin ikävää, kun linnut jäävät kiinni niihin verkkoihin. siksi emme ole hennonneet niitä laittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 14:03

Ei ole. Ei haittaa jos linnut vähän syöpöttelevät marjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:15

Ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:29

Ei ole, saa räksätkin osansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:55

mun isäpuolen piti laittaa, mut ei niitä ainakaan vielä ma ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:13

Marjoja tulee ihan liian kanssa joutaa linnuille myös syömistä..eli en peitä..