Onko kenelläkään muilla nyt ollut kesäflunssaa, minulla on nyt, eikä ole mukavaa kun on niin kurja olo ?

Avainsanat: kesäflunssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 14:11

Voi maarit3 sinua !! Flunssa on tosi kurjaa, kun koko kroppa voi olla kipeänä. Ei mulla ole nyt ollut. On ollut ties milloin viimeksi.. En edes muista. Lepoa ja juomista, niin kyllä se siitä paranee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 12:18

Parhaillaan sitä poden. Kurkku oli kaksi päivää kipeänä, ja nyt tänä aamuna alkoi se nuha ja aivastelut. Mihin päätynee. Olo on kuitenkin väsynyt ja nuhruinen. Kuumetta ei ole, joten se vähän auttaa tässä kurjuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:26

minulla oli sellainen yhden vuorokauden kestävä kuume joka nousi ihan yxkax 39 asteeseen.. paikkoja särkiväin vietävästi,mutta oli ohi yhtä äkkiä kuin tulikin jo seuraavan päivän oli kuume laskenut , mut paikat olivat kipeitä , en tiedä mikähän pika posulentsu tuos oli kysees, enkä sitäkään oliko edes lentsua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:51

Nuha ollut jo toukokuusta lähtien ja olen jo kallistunut ajatukseen, että olen jollekin kasville tms. allerginen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:59

Olen säästynyt hyvin kesäflunssalta, paranemisia sulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 13:43

Silloin tällöin nokka tuhisee ja pitää niiskutella, mutta vielä ei ole päälle käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:01

Ei ole ollut mitään valittamista. Vuoteen ei ainakaan ole mitään flunssaa ollut. Liekö teillä muilla jotain allergiataipumusta ? Pujohan kukkii, ja heinät heilimöi ! Minä kävin eilen apteekista ostamassa ison pullon kalanmaksaöljyä. Aloitan nyt taas sen nauttimisen, sillä uskon sen voimaan. Sillä on todettu olevan elimistön vastustuskykyä parantava vaikutus. Kokeilkaapa muutkin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 14:04

Oli muutama päivä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:05

ei ainakaan tänä kesänä ja jos oikein muistan ei koskaan aikaisemminkaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:46

Otan osaa oloosi. Itse kärsin kesäflunssan kesäkuun lopussa ja tuskainen oli olo. Lepoa ja paljon juotavaa etenkin nyt kun on näin kuumakin (kait sielläkin aurinko paistaa ainakin tänään). Ja vaikka kuinka ottaa vastaan niin kuuma juoma auttaa. Ja yskään suosittelen pari lusikallista raakaa juoksevaa hunajaa, auttaa paremmin kuin mitkään yskänlääkkeet. Paranemista sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:49

Tuossa kesä-heinäkuun vaihteessa oli pientä nuhaa ja köhää,mutta sittemmin olo on ollut kohtuullisen hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:46

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:15

Mulla on ollut sellaista allergista flunssaa, jota olen Zyrtecillä hoitanut kohtuu hyvin tuloksin.