Osaatko nukkua autossa,en tietenkään tarkoita kuskia?

Vaikka matka olisi miten pitkä,en osaa rentoutua autossa vaikka mikä olisi.

Avainsanat: auto nukkuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 11:46

Minäkään en pysty autossa nukkumaan, minulla on sellainen kaulurikin kaulaan että pää ei nuokahtelisi, ei vaan sittenkään kykene.

Kysyjän kommentti

Nukkuminen autossa ei onnistu mitenkään,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 11:54

Osaan nukkua kuskinakin, tosin ajan tiensivuun turvalliseen paikkaan ja alan koisata. Kyllä vilu herättää yleensä kohtuullisen ajan kuluttua.
Ei muuta kuin mylly kehräämään ja tielle huomattavasti virkeämpänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 12:16

En osaa nukkua autossa. Pelkään aina autossa olemista, joten nukkumisesta ei tule mitään sen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:34

en osaa kans nukkua, muuten kuin sänkyssä siinä tupa-autossa, eikä siinä saa nukkuakkaan ajon aikana, tai pitäis olla turvavyöt siellä sitten.. mutta kyllä aina seuraan liikennettä, sekä tien vierustoja joskos joku nuti tai sarvipää hyppää sieltä eteen... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:35

Kerran nuorena riijuu reissulta aamuyöllä tullessani nukahdin rattiin. Heräsin siihen, kun kivet sinkoilivat auton kylkiin penkan reunalla ajaessani. Onneksi, se oli vain torkkumista ei unta. Sitä ne naiset teettää ujolle maalaispojalle ja ikuista rakkautta vannoessaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:53

Kyllä pystyn. aiemmin kuljin aamuin illoin 45 km:n työmatkan bussilla ja lähes poikkeuksetta nukuin matkat. Se vaan hävetti, kun toisinan taisin kuorsta aika reippaasti. kerran olin nukkuessani kallistunut niin, että herätessäni löysin pääni vieressäni istuneen, tuntemattoman miehen olkapäältä. Miestä nauratti, minua nolotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:00

Jos olen tarpeeksi väsynyt niin silloin kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:19

nuorempana kyllä nukuin pitkät matkat, mutta kerran sinkoutui iso jääkökkäre apukuskin puoleiseen tuulilasiin. (läpi jos ois tullut ni epäilemättä ois ollu naama hiukka kipiä) se vähän säikäytti. eipä ole sen jälkeen nukuttanut auton kyydissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:35

En ole koskaan pystynyt nukkumaan enkä lukemaan.Ajaessani olen joskus leikilläni sanonut että herättäkää kun ollaan perillä. Jos kuskin paikalla luomet on liian raskaat niin sopivalle levändysalueelle ja pikku tirsat. Piristää ihmeesti tai sitten kahville ja hetken tauko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 13:43

En osaa sitten millään. Joskus pohjoisenreissulla siitä on ollut ihan riesaakin kun omalla huilivuorolla ei pysty nukkumaan, ja sitten on kuin nukkuneen rukous kun pitää asettua puikkoihin. Lentokone on toinen missä ei luonnistu silmien leppuuttaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:04

Pystyn nukkumaan autossa, junassa, bussissa ja lentokoneessa. Yleensä olen kyllä matkat hereillä, mutta joskus kun on oikein väsynyt, niin voin nukkuakin. Pystyn nukkumaan hyvin myös sängyssä, viime yönäkin nukuin 12 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 14:05

Osasin, kolarin jälkeen en ole enää osannut, jäänyt traumoja.
Silloinkin nukuin ja heräsin siihen kun puut vaan vilisivät ja auto pomppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:07

todella hyvin, jos ei ole juttuseuraa nukahdan autossa automaattisesti vaikkei niin väsyttäisikään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:15

Kyllä osaan autossa nukkua. Mökin ja kodin välilläkin, vaikka ei ole kuin 67 km ehdin jo nukahdella. Nukun kylläkin koiran unta, mutta kuitenkin. Pidemmillä matkoilla on asennon hakeminen hankalaa. Junassa ja lentokoneessa en osaa nukkua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:50

En osaa autossa nukkua.Joskus muksuna sitä nyt saattoi uinahtaa vaikkapa juuri autoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:54

En pysty nukkumaan enkä lukemaan liikkuvassa autossa koska tulee paha olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:40

tottakai, osaan tehdä sen ajaessakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 20:37

en ole yrittänyt nukkua autossa. on sen verran katsottavaa ympärillä.