Oletko enemmän yö ihminen vai aamun virkku?

Lempi lausahdukseni on,aikainen lintu,se madon löytää.

Avainsanat: aamun virkku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 09:41

Kyllä nykyään valvon pitempään..kun napsu valloittaa..aamulla kyllä heräsin klo 6..kävin hakemassa päivän lehden..selasin läpi...ja senjäkeen otin torkut ja nousin ylös klo 8....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 09:39

En ole aamunvirkku; kunnolliseen heräämiseen menee tuntikausia, alkoipa aamuni sitten kukonlaulun aikaan tai puoliltapäivin. Molemmat heräämisajankohdat ihan tavallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:43

Yöihminen, varsinkin näin kesäaikaaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 09:55

Melkein aina nukkumaanmenoaika on seuraavan päivän puolella. Ja aamusta herään vaihtelevasti, viimeistään seitsemän paikkeilla. Valo minut pitää hereillä, mutta kunhan pimeä aika koittaa, niin ei ole konsti eikä mikään mennä tämänpäivän puolella petiin ja uni tulee odottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:05

ihan riipuu nukutusta yöstä, et jos huonosti uinuttu, niin aamu jo pikällä 9-9,30 noin vaihtelee ...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:34

Kyllä minä olen yö ihminen koska ei johdu vuoden ajasta aina aamusta uninen ei jaksa olla virkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 11:02

Yökyöpeleihin minut voi laskea ihan surutta. Useimmiten vasta kahden paikkeilla pistän pään tyynyyn. Aamut sitten vastaavasti venähtävät pitkälle. Ja herääminen kestää pari tuntia. Pyörin kuin hyrrä tässä yöpaitasillani, enkä saa mitään aikaiseksi. Ennen töissä ollessani en aina muistanut miten sinne työpaikalle selvisin, kun olin ihan unessa vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 11:10

Minä olen aamuihminen saan toimeksi paljon asioita, illat minä torkun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 11:22

taidanpa kuulua yökukkujien siihen alalahkoon joka herää aamutoimilleen suht koht varhain ja ottaa pikku torkkuja milloin ja missä vaan kun siihen tilaisuus on ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:01

Enemmän yöihminen, tarvittaessa aamuvirkkukin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 14:06

yöihminenhän minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:57

Kyllä viime yö sen todisti, että yöihminen. Kuu paistoi niin kauniisti sisään valaisten koko makuuhuoneen, etten millään malttanut mennä nukkumaan. Luin yli puolenyön (kuten tavallisestikin) ja mukavan matkailuyön vietettyäni oli aamunouseminen yhtä takkuamista. Mutta tässä ollaan, ehkä nyt jo täysin heränneenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:51

Yöimmeinen aivan ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:55

Aamunvirkku ja illantorkku olen aina ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 18:38

tällä hetkellä yö ihminen kun on rytmi vieläkin vähän sekasin, mut normaalisti aamun virkku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 20:43

Aamun virkku,illan tprkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:17

Tällainen menninkäinen rakastaa yötä ja päivällä ei oikein ole oma itsensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 23:23

Yö on parasta aikaa kukkumiselle ja voi vaikka vähän ulvahtaa naapurien kauhuksi.