Onko mitään tietoa,että löytyykö kylästä apteekkia,jos vaikka vatsatauti iskee..ilmeisesti Korfulla lähin..mutta Hyvää matkaa..!

turha kai huolehtia semmoisia ,kun on lähdössä lomalle...kai sieltä sentään skootterin saa vuokrattua..?miten on isojen pyörien kanssa..?onko kellään kokemuksia asiasta?

Avainsanat: aharavi kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 08:59

Apteekki löytyy lähes joka kylästä. Ovat yleensä merkityt isolla punaisella tai vihreällä ristillä. Samoin mopojen ja moottoripyörien vuokraus hoituu. Muistathan, että saarella on myös toimiva julkinen liikenne, joten bussillakin kaupunkiin pääsee, mikäli haluaa.

Tutustu vielä matkanjärjestäjän esitteeseen, sieltä saat varmasti lisätietoa. Voit myös katsastaa kohteen tietoja Napsun omilta matkailusivuilta. Hyvää matkaa.

www.napsu.fi/matkailu/kokemukset/931

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 01:43

katsoppa sieltä sinun matkanjärjestäjän sivustoilta, sieltä lötyy ainakin tiedostoa tai linkkiä kaikesta tärkeämmistä kohteista, kuten lääkäri, apteekki ym..jos ei löydy, niin laita tuonne luukkuun google paikan nimi ja sieltä kyllä löytyy jos jonkin moisia tietoja.. voit myöskin katsoa Napsun sivuilta matkat, joskos siellä ois kertomuksia siitä matkasta mihinkä olet nyt menossa....oikein hyvää matkaa ja toivottavasti ei tule mitään mahatauteja eikä muitakaan vastoin käymisiä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 08:07

Ihan hyvin varustellusta kyläkaupastakin saattaa löytyi yllättävänkin iso lääkevarasto. Uskoihin että siellä on varauduttu näihin turistien herkkiin vatsoihin. Kulkupeleistä en ole niinkään varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:01

Lentokoneessa yleensä myyvät sen sisäisesti käytettävän desinfiointi aineen, ettei pöpö pääse iskemään. Sitä hyvin voi korkillisen ottaa ennen ruokailua vaikka millä jopottelis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 09:54

Aharavin kylän keskustassa on kaksikin apteekkia. Molemmista saa kaikkea tarvitsemaansa. Kylällä on myös lääkäreitä jotka puhuvat sujuvaa englantia, saksaa...

Kylässä on myös skootteri-, moottoripyörä- ja autovuokraamoja useampiakin. Rantatien varressa on ainakin hyvä edullinen vuokraamo, mutta matkatoimiston oppailta saat myös menomatkalla vuokraamotietoja.

Lähteet:
Omakohtaisia kokemuksia yli kahdenkymmenen vuoden ajalta