Miksi on vaikea erota edes yön ajaksi itseänsä paremmasta seurasta?

Avainsanat: yö ja itseänsä parempi seura

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 14:52

Ihminen on luonnostaan sellainen, että kaipaa hyvää oloa. Ja kun sen kerran on saavuttanut ei siitä millään malttaisi päästää irti. Mutta ei makeaa mahan täydeltä kuuluu sanontakin joten pidä taukoa niin maistuu entistä paremmalta ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Siinä se tuli. Hyvä olo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 00:33

jos rakastaa , niin jää kaipaamaan ja ikävöimään, eikä se tunne ole kiva ... on nii raastavaa ikävöidä... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:34

Ei väsytä?
Tuon minä kuulen harva se ilta. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 01:02

Äläppä muuta sano..on ollut taas niin mukava ilta.. että ei malttaisi lopettaa..ja lähteä nukkumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 01:16

helpompi jatkaa kuin lopettaa ... siis parasta vaan keskeyttää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 01:31

Olen nyt jäänyt varmasti monesta ihanasta hetkestä paitsi tänä iltana. Harmittaa, kun olen ollut ihan muualla. Joskin välillä mukavassakin seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 03:21

Jepp jepp, vaikeaahan se toki on. joutuu oikeen potkimaan itseään välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 06:18

Kyllä se on vaikeaa mutta pitää välillä nukkuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 08:51

Vuosien mittaan, työn takia kaikkeen on oppinut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:33

Joskus on vain luovutettava vaikka se ois mien vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:44

Minä en enää millään jaksanut istua tässä konella naputtelemassa. pakko oli luovuttaa vaikka mukavaa teidän kanssa täällä onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 10:50

Kun se uni ottaa omakseen. Ei siihen muita syitä tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:51

Minulla ei ollut pokkaa erota vaikka eron syyt olisivatkin olleet ..... Hyvässä seurassa oltiin. Ei paremmasta väliä...........