Annatko herkästi anteeksi jos sinua on joku pahasti loukannu??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 01:33

Annan kyllä helposti anteeksi ja pyydänkin helposti..Joitakin asioita vaan on vaikea silti täysin unohtaa, puikahtavat mieleen aina joskus..

Kysyjän kommentti

Kiiti Tepa..näin on..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 00:24

En. Hautaan asti on ihminen lähtenyt ilman anteeksiantoani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:26

En todellakaan!
Ida vei sanat suustani. Muistini tosin on kamalan kehno näissä asioissa.
Aniharva tietää, millä minut ylipäätään saisi loukkaantumaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:29

onkohan se nyt sitten anteeksiantoa kun laittaa omaan arvoonsa ja unohtaa tuollaiset loukkaukset suht koht nopeasti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:30

Perhepiirissä tapahtuu siinä samassa,en ole pitkävihainen eikä nekään.Meillä on italialaistyylinen huutoshow,mikä tyyntyy yhtä pikasesti kuin alkaa.Muussa maailmassa mua ei muistaakseni ole kukaan loukannut verisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:31

kyllä annan, en itsekkään ole mikään enkeli, joten teen virheitä minäkin ja anteeksi saan pyytää myös minäkin , suu joskus puhuu , eikä aivot aina ole mukana , joten puolin sun toisin..anteeksi pyydetään sekä myöskin anteeksi annetaan neuvottelujen jälkeen toki.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:33

Anteeksi annan joo, mutta kyllä siihenkin melko pitkään menee, mutte ikinä en unohda sitä, jos joku loukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:40

en kauhean.. riippuu kuka se on ja mitä se sit tekee

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 03:22

En tosiaankaan anna helposti anteeksi jos on todella pahasti loukannut.
vaikka välillä tulisi ihmistä ikävä niin en pysty jostain syystä vaan unohtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 05:54

En anna, pysyy mielessä aina, enkä ole sellaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 07:00

Anteeksi voin antaa,mutten unohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 08:10

Yleensä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:09

Joitakin tapauksia,ei voi unohtaa,kun minulla on norsun muisti,on joitakin ihmisiä,et ovat muuttuneet ilmaksi,eli eivät ole miulle mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 10:42

Olen pitkävihainen, mutta jossain vaiheessa lepyn ja annan anteeksi. Mutta unohtaminen onkin jo vaikeampaa. Ei nyt tule mieleen ketään, jonka kanssa olisi välit mennyt poikki kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:45

no en kyllä kovin helposti. mutta en kylläkään ole pitkä vihainen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:44

Jos loukkaus on tehty tahallisesti ja erittäin suurta harkintaa käyttäen ja erittäin verisesti, en anna tekijälle anteeksi sitä edes haudassa ollessani. Kostoksi tulen vielä soittamaan syksyn sateisina ja pimeinäöinä pirunviulua hänen ikkunanansa alle haamuna ollessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:00

En halua olla enkä pysty olemaan pitkävihainen. Jokainen tekee virheitä ja jos niistä ottaa opikseen osoittaa se vain halua kehittyä ihmisenä. Muutenkin pidän riidatonta ilmapiiriä itselleni sopivana ja jos minä olen se jonka pitää joustaa sen saavuttamiseksi niin silloin teen sen.