Oleko hiljainen hissukka vai vilkas puhelias luonteeltasi??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 00:24

Hiljainen puhelias. Vieraassa joukossa hiljainen, mutta kaveripiireissä liiankin suulas.

Kysyjän kommentti

et kyllä ole mikään hiljaien..sinut tuntien..kiitos ilopilleri...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 00:20

hiljainen voin olla,
mutta pitää olla melko kieroontunut huumorintaju jos minua hissukaksi väittää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:23

hissukka ..hmm... unissaan ehkä, no ei silloinkaan , joten vilkas, puhelias, myös käsillä vilkkaasti viittova..puheen saatteeksi...:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:24

En ole kovin puhelias, yleensä.
Pitäisi olla asiaakin, ennen kuin avaan suuni. Jos toinen on juttutuulella, niin silloin kyllä minäkin innostun lepertelemään ties mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:27

Pitäis tehdä galluppi ystäväpiirin kanssa,mutta luulen olevani aika seurallinen so.umpimielisen vastakohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:36

Vieraassa seurassa melko hiljainen, mutta tuttujen seurassa mut on melko vaikea saada hiljaseks. :P Mutta olen kyllä todella sosiaalinen ja tulen oikeestaan kenen kanssa tahansa toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:41

puhelias

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 01:35

Olen hyvin sosiaalinen ihminen ja myös puhelias..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 03:23

välillä toista välillä toista.
saatan ensin olla hiljainen ja yhtäkkiä minusta tulee kuin pahimman luokan adhd lapsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 06:01

Minä olen vilkas höpöttäjä ja naureskelen paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 06:29

Tosi puhelias.Huomaan kyllä antaa muillekkin puhevuoron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 08:10

Lähinnä kai jotain noiden kahden vaihtoehdon väliltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 08:50

Aloitan aika helposti keskustelun ihan vieraidenkin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:12

Olen puhelias ja nauran herkästi,mutta myös itken,sanonkin,et nauru ja itku ovat minussa käsi kädessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 10:39

Olen ehdottomasti hiljainen. Yleensä seuraan sivusta toisten keskusteluja. Jos katson aiheelliseksi niin saatan jotain sanoa sinne sekaan. Aivan tuntemattomien kanssa en koskaan aloita keskustelua. Ei millään uskoisi että olen karjalaisista vanhemmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:47

kyllä minä olen puhelias. puhun vieraampienkin ihmisten kanssa. en pidä siitä että on pitkään hiljaa eikä puhu mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 12:55

Kotona on hiljainen hissukka, joka haukkuu vaan luukusta kolahtavan postin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:02

Riippuu todella paljon seurasta jossa olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:43

Pikemminkin hissukka :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 17:21

Hissukkaa miusta ei saa tekemälläkään, joten oon se puhelias rääväsuu, vai mikä se toinen vaihtoehto olikaan =))

Lisätty: 06.08.2009 - 17:22

Osaan toki olla hiljaankin jos tilanne niin vaatii tai olen suutuksissa..... ;)