Tuleeko liikaa soiteltua kännykällä?Että tulee liian suuri lasku..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 05:55

Minulla on pienet kännykkä laskut, tietokoneella hoidan asioita paljon.

Kysyjän kommentti

Samoin täällä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 00:11

aika vähäselle jääneet nuo soittelut viime aikoina, enemmänkin soittelevat perääni (ja sehän ei paljoa laskua nosta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 00:12

Mieluummin otan vastaan sellaisia apaut 1 - 2 tunnin puheluja. Ei vaiskaan. En laske senttejä kun soitan läheiselle ihmiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 00:13

Välillä kyllä, esm viime kuussa ja näköjään tässäkin kuussa tulee ihan kiva lasku.
joskus taas ei ole kuin hyvin pikkunen lasku,riippuu aivan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:17

ei nykyisin enään, kun olen naamakirjassa , siellä kamujen kanssa tulee juteltua paljon , minulla on puhepaketti , joka sisältää 400 min.. joten ehdin hyvin puhumaan asiani ja vähän asian vierestäkin..sekä 100 txt viestiä kk myöskin on mopiilikaista jonka maksan samassa laskussa n.30 e kk...koko hela hoito...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:32

Pieniä ovat kännykkälaskuni.
Lankaliittymästä vain pieni osa on puheluja, laajakaista, isdn ja perusmaksut ovat niihin verrattuna moninkertaiset.
Täälläpäin ei ole laajakaistalla kilpailijaa ja sen kyllä huomaa hinnoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:38

En ajattele sitä, että tuleeko iso lasku, jos puhun läheisten kanssa puhelimessa, mutta kyllä aina kun lasku kolahtaa postiluukusta, niin rupeaa miettimään, että puhuuko siinä puhelimessa oikeasti mitään järkevää, että onko siitä järkeä maksaa, kun voisi ihan yhtä hyvin mennä käymään niiden ihmisten luona, joiden kanssa useimmiten puhelimessa juoruan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:43

ei... amerikan matkan aikana tosin oli iso iso lasku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 01:47

Välillä mulla on isompi ja välillä taas pienempi lasku. Mulla on kavereita Karigasniemellä, joiden kanssa soittelen. Siellä joskus menee Norjan verkko päälle ja silloin tulee ns ulkomaanpuheluita. Soitan tosi pitkiä puheluita joskus joidenkin ihmisten kanssa. Laittelen myös Keniaan ja Ugandaan tekstiviestejä. Ne kasvattavat laskua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 06:38

En pidä kännykässä höpöttämisestä.Mieluummin "nokakkain".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 08:12

Töissä joudun puhumaan puhelimessa lähes päätyökseni joten vapaa-ajalla jää soittelut vähiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 08:58

En soittele "ihan huvikseni"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 10:29

Olen jättänyt kaikki turhat soittelut pois, joten laskukin on sen mukainen. Joskus lasku tulee vain kolmen kuukauden välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:51

ei ole tullut isoja laskuja viime aikoina. en soita jollei ole tärkeää asiaa tai jotain muuta puhumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:02

Ei tule liikaa soiteltua, kaverit useammin soittelee mulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:04

Hieman tulee puheltua. Työpuhelimen laskut on siinä 200 €/kk, joskin toimii myös kotipuhelimena viikonloppuisin ja lomilla ollessani. Joskus ollut kolme kännykkää käytössä samaan aikaan ja kaksi lankapuhelinta, mutta nyt pärjään jo yhdellä, kun on tämä netti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:22

eipä tule laskuja ollenkaan. on prepaid liittymä..muttei ole tullut soiteltua paljoakaan..mitä nyt virastoihin ja lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:55

Eipä suuremmin tule soiteltua eli laskut ovat ihan aisoissa.