Käytätkö kotikuntasi ulkoilureittejä?

Millaisia olisi tarjolla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 23:41

Kyllä tulee jonkin verran käytettyä.
Luontopolku seikkailut ovat ihania..jotakin polun varteen piilotettu ja pitäisi löytää..siis eri rasteja..

Kysyjän kommentti

Luontopolku ulkoilureittinä on hieno juttu. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 23:35

harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 23:37

Tuon autoni vien melkein päivittäin ulkoilemaan tutuille kaduille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 23:42

tuolla lemmenreitillä tulee käyskenteltyä sekä pururadan kieppiä tehtyä, tämä kyläkin tapahtui viimekesänä, syksyllä ja keväällä....mutta yritän ottaa taas niskasta kiinni itseäni ja aliottaa tuon reitinkulun uudelleen..joskos se onnistuis piankin.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 00:14

Kyllä, aina silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:16

aika paljonkin ja tästä pääkaupunkiseudulta löytyy vaikka minkälaisia, tietysti justa nyt on parasta sesonkia tuohon vettenpäällä kuljeskeluun vaikka melomalla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:21

No kyllä sillon tällön tulee käytettyä, mutta harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 06:25

Kyllä minä joskus käyn kävelemässä tuon lähellä olevan lenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 07:20

Missähän noita mahtaisi ollakkaan? Nuokin laivaväylät on merkannut Merenkulkulaitos. Tie taas on valtion tie. Taitaa kunnan reitit jäädä vähemmälle käytölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 08:47

Joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:36

Kirkonkylällä on, en käytä. Talvisin on hiihtolatu lähimmillään kahdenkymmenen kilometrin päässä, en suksi silläkään. Kuljen omia polkuja, hiihtelen hiljakseen umpihankia tai vanhoja latujani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:46

Hieno kuntoreitti, joka menee kilometritolkulla rantoja pitkin, on ahkerassa käytössäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 11:36

En käytä kuin harvoin. Kuljeskelen tuolla metsäpoluilla.
(Mihinkähän aikaisempi vastaukseni katosi. No ei mitään hätää, vastasin nyt uudestaan.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:27

Meillä on täällä maalla todellakin yksi tehty metsäpolku kuntoilua varten. Se kulkee kauniissa ja rauhallisessa maastossa. Kuljen siellä mileluummin kuin maantiellä asvaltilla autojen ja rekkojen seassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:38

Paikkakunnan kävely- ja pyöräteitä tulee käytettyä päivittäin. Täällä niin pyörätiet kuin muutkin ulkoilureitit pidetään hyvässä kunnossa joten niitä on mukava käyttää päivittäisessä ulkoilussa.