Kukas teillä määrää kaapin-paikan?

Lisätty: 06.08.2009 - 00:35

Sori.. tähän oli jo kysytty aikaisemmin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 10:18

Minähän se meillä määrään, kun ei muita määrääjiä ole. Ja totta puhuen määräsin ennenkin. Toisen puoliskon puolesta kaappi olisi saanut olla vaikka keskellä lattiaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle..olet vapaa kaapinmäärääjä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 23:26

Se on neuvottelukysymys.
Se ei liiku mihinkään ilman perusteellista keskustelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 23:26

minä, neuvottelemalla kultani kanssa , missä se kaappi milloinkin seisoo... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 23:29

Minä. Jos en sitä tekisi, ei olisi kaappejakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 00:14

Mie, kun elän nyt vain elukoiden kanssa, parisuhteessakin tosin minä määrään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:24

Kaapit ovat jo ajat sitten paikkansa löytäneet, uskotaan että ne on yhdessä pohditut

- niin se aika kultaa muistot -

__________

näin vastasin edellisellä kerralla kun tätä kysyttiin (pätee vieläkin)

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/17044

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:34

Yhdessä päätetään poikaystävän kanssa asioista, mutta jos kiistaa tulee, niin minä päätän. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:48

vanhemmat.. joskus minä ite

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 06:04

Kyllä minä olen se vahvempi ja kovempi osapuoli, mieheni ei viitsi riidellä minun kanssani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 08:13

Minä ehdotan, mies hyväksyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:03

Vaimo - ei kahta kysymistä.
Esimerkki: Kerran en suostunut välittömästi hänen ehdotukseensa siirtää piano toiseen huoneeseen.
Kohta ihmettelin, että mitä ähkimistä oikein kuulen. No-vaimo siellä työnteli pianoa maton päällä toiseen huoneeseen. Aika hyvä saavutus, kun vaimo on alle 170 cm ja n. 50 kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:55

Yhdessä päätetään ei tarvi itse päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:22

Minä saan rauhassa määrätä sellaiset asiat ja paljon muutakin. Miehellä on omia "kaappeja" ihan tarpeeksi määrättävänään. Joitakin asioita en haluakaan päättää itse, joten annan täydet valtuudet eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:11

Kaikki kaapit ovat minun haluamillani paikoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 17:28

Miehä tätä kyselin napsulaisilta jokunen aika sitten. Vastaampa nyt sit ite =)
Yhdessä meillä päätetään, mitä nyt nätisti johdattelen, että saan mieleiseeni paikkaan =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 01:47

Aikanaan sulassa sovussa se tehtiin.Nyt leskenä määrään ihan isse issexein.