Oletko joutunut kärsimään kunnon rapulasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 17:32

Kyllä on muistissa kaamee kankkunen :(

Kysyjän kommentti

Nyt varmaan pieni tauko...kun on hyvässä muistissa entinen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 23:07

Nesteen vähyydestäkö johtuu, mutta en ole kokenut mitään outoja kokemuksia aamusella. En oikeasti tiedä mitä rapula on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 23:08

Ehkä joskus myrsyisässä nuoruudessani?
En muista mitään kovin kamalaa jysäriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 23:08

En,mutta krapula on joskus ollut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 23:21

On ollut kunnon krapulakin. Kaikkeahan sitä on pitänyt kokea ja kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 23:25

kyllä sekin on tuttua ollut, en nyt muista ihan varmaksi mistä juhlista kotiuduin viimeksi, mutta sen muistan , et ei ollut hauskaa silloin , kun oli rapuli.. :( ei siitä voi olla kauheasti aikaa , kun sen vieläkin muistan...:( no oiskos ollut kuitenkin tänä kesänä kuitenkin... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 00:17

No kyllä! ja kamalaa oli, huh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:18

Kylli,joskus ex-elämässä ollut hirveä kankkunen,mutta enää ei pysty, vaikka kuinka tekis mieli vetää ns.-seet olalle taikka sitten nykyään tulee niin helpolla,että hävettää,muutamasta lekkeristä viiniä ;-( .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:40

No tälläisessä nuoruudessa, kun noita baareja tulee aika ahkeraan kierrettyä, niin krapula on taattu, mutta harvemmin se kovin paha on. Mutta niitäkin krapulapäiviä on ollut, että en ole sängystä ylös päässyt muuten kun vain vessaan oksentamaan. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:45

kun kunto (ja kontrolli) pettää, tulee kunnon krapula

ja se onkin sitten sellainen psykosomaattinen juttu josta selviää kun jaksaa uskoa että kaikki selviää aikanaan

kokenut olen, siitä kärsimisestä en kovin kehuskelis ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:49

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:47

Joskus nuorena kyllä. Ei enää moneen, moneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:56

En enää nykyjään. joskus nuorena mutta ei sillonkaan montaa kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:04

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:33

Kuului nuoruuteen ja hulluuteen. Nyt ei enää lähellekään mitään vastaavaa. Vanhana ei jaksa kiskoa niin paljon juomia, että ehtisi krapula tulla, vaan mene ja tiedä, voihan sitä vielä kompastuakin joskus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:12

Kyllä olen ja niin pahasta ettei enää huvita jatkossa hankkia. Pitäydyn mieluummin juomissa, jotka vievät vain janon.