Miten alkoholi vaikuttaa sinuun??

Alkaako jutut luistaa paremmin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 00:07

tota .... hmm.. olen nyt jo puhelias, nauravainen , mutta ehkä sitten känäs olen niitä tuplasti..... apua en tiiä , mieskin jo nukkuu, en voi kysyä häneltäkään....mutta otetaankos joskus maljat kimpassa ...ja näette sitten , minkälainen olen.. ???? :))

Kysyjän kommentti

Ans kattoo..jos vaikka maljat otetaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 23:03

Minusta tulee arka ja hiljainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 23:03

Humalluttaen tietenkii, eihän sitä muuten huvikseen lipittäisi. Ei varmaankaan muuten, kuin ehkä olen hieman rohkeampi ja iloisempi. Kaverit tietää paremmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 23:11

Minussa herää luovuus ja hulluus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 23:20

Minusta tulee puheliaampi. Olen normaalioloissa hyvin hiljainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 00:18

En ole yhtä ujo kuin normaalisti, hyvin päällekäyvä, flirttaileva, vieläkin pervompi kuin nyt, hölmö,idiootti,rasittava,hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:28

viisaammaksihan viina tekee, sehän on yleisesti tunnettu tosiasia,
tosiasiassa kännissä olen yhtä tyhmä muutkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:50

en juo koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 09:48

Pari lasia viiniä tekee minut iloiseksi ja puheliaammaksi, kolmannen lasillisen jälkeen alkaa nukuttamaan. Siispä juon tuon pari lasillista silloin, kun alkoholia kerran juon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 10:59

Minulla se vaikuttaa niin että alkaa nukuttamaan.Mutta en juo niin paljoa että minä alkaisin liika puheliaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 13:04

En tiedä, ei ole tullut kokeiltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 14:18

Höpötan enemmän, eli se ehkä myös piristää. Mutta aina se ei tunnu missään, ei ainakaan muutama lasillinen. Harvoin juon niin paljon, että se aiheuttaisi humalatilan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:13

Ei mitenkään kun annan olla juomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 17:36

Puhua pulputan ja flirttailen, eli ei vaikuta mitenkään =))
No, joo, ehkä normaalia enemmän molempia.