Millaista ruokaa freteille voi antaa?

Tiedän kyllä, että niille on omat ruokansa, mutta eläin kaupoissa on melko heikko valikoima... Jotkut ovat sanoneet, että kissan ruokaa voi antaa, mutta millaista? Kun tuntuu fretin ruokavalio olevan melko tarkka. Ja riittääkö fretti pennulle pelkästään kuivaruoka, vai pitääkö antaa myös jotain muuta?

Kiitokset jo valmiiksi kaikille vastauksista. :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 22:30

Tuolta löydät jotakin tietoa siitä.

Lähteet:
www.vs-fretit.com/abc.php

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 23:12

tampereenseudunfretit.com/ru...kinta.html

Lukaiseppas tuo linkki. Sielläkin on ruokintaohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 23:19

voitha toki kokeilla kissan ruokaa , voit ostaa kissan naksuja ja antaa niitä, jos sille kelpaa ja kissan liharuokaakin voit kokeilla.. osta vain yksi pussi kokeiluksi, jotain lihanmakua esim... jos kelpaa niin voit kokeilla muitakin makuja , yksi kissan ruokapussi maksaa n.. 0,50 e.. joten ei ekaksi kerraksi kannata ostaa isoa purkkia , jos ei kelpaakkaan..mutta yrittä useasti antaa sitä murkinaa siitä pusista , voi olla että hän tottuu siihen makuun ja se kelpaakin, muista myös antaa vaihtelevaa ruokaa, kyllä ne eläimetkin kyllästyy samaan ruokaan, niinkuin me ihmesetkin...( antaa neuvoja tämä , jonka kissat ovat maailman ronkelimpia.. )