Onko muilla napsulaisilla täällä käyttäjinä sukulaisia? Itselläni on täällä äiti ja tytär vastailemassa näihin kysymyksiin.

Ei sitten tarvitse paljastaa kenenkään käyttäjätunnuksia syyttä suotta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 19:15

On sukulaisia. Eivät ole kauaa olleet, mutta huomasin kuitenkin heidät muitten seasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 19:06

Ei ole, eivät ainakaan ole paljastaneet itseään. Tein aiemmin erään kotiini liittyvän kysymyksen ja siinä olisi paljastunut jos olisi ollut. Silloin. Pitäisiköhän taas testata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 19:33

minulla ei ole täälä sukulaisia , eikä muitakaan live tuttuja, MUTTA on minulla täälä napsussa erittäin ihania napsukamuja... joista olen todella onnellinen...haluaisitko sinäkin olla kamunani täällä napsussa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 20:22

Ei, ainakaan minun tietääkseni, mistäpä sitä tosin tietää vaikka olisikin joku serkkunen vaikkapa kirjottelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:40

Ei ainakaan minun tietääkseni. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:45

ku ei ole ihan selvää edes ketkä kaikki ovat sukulaisiani, niin mistäs sen sitten arvais onko tässä joukossa muita kuin se yksi vähän mutkantakaan 'sukulainen', joka aikanaan riiusteli samassa talossa kuin minäkin (kummatkin kohtalokkain seurauksin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:21

en usko. serkku kyl tietää tän sivuston ja mun nimimerkin..en usko et se itse on täällä mut taitaa se käydä aina silloin tällöin urkkimassa mun joskus vaan niin typeriä vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:32

En kyllä tiedä,että sukulaisia olisi..ne ei kärsis lueskella minun kysymyksiä ja vastauksia..jos olisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:41

On mulla oma tyttäreni joka on nyt 11 vuotias.En kyllä tiedä onko muita tuttuja ei ole vastaan ainakaan vielä tullut minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:30

Kummatkin poikani.Luulevat etten tunnista.