Sija 99,tarttisko lopettaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 16:28

Tämä sivusto on vapaaehtoinen valinta, on usea tuhat käyttäjää jotka ei kysymysosiossa käy ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 16:25

Miksi ihmeessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 16:28

mikä tarttis lopettaa? elä nyt napsuttelua aineskaan lopeta. mitä sillä on merkitystä millä sijalla sitä on.
minun mielestä sijalla ja pisteillä ole mitään merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 16:31

Ei se sijaluku sitä määrää, ollaanko täällä vai ei. Kyllä ne on nämä kivat Napsulaiset kysymyksineen ja vastauksineen. Jatka ihmeessä. Eihän noilla pisteillä ole muutenkaan mitään virkaa. Omaa aktiivisuutta niillä vaan mitataan. Ja kilpailuissa ovat käypää tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 16:32

ja minkäköhän takia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 16:59

Simon hinta. Miksi lopettaisit. Tovi vain ja tippuu toinen ysi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:17

Miksi mietit lopettamista? Onko pisteillä ja luvuilla täällä nyt mitään järkeä loppujen lopuksi...älä nyt masennu, ole mukana vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 18:33

Elähän sie tuollaist ajattele ees, Napsus on mukavaa, napsulaiset on mukaviii immeisii, ja tääl oppii aina jotain uutta ja kysymyksiinkin saa hyvii/oivaltavii vastauksii, joista paljon apua = napsuperhe on paras sivusto mitä tiiän.. eli äläpä nyt heti kohta meit jätä, vaan totuttele, toivotaan et ei syynä oo se, et joku ois loukannu sinnuu... mut kyl näit hyväntahtosii löytyypi täält paljo enemmän, jokka painaa puntarissa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 19:03

Sinuna tavoittelisin sijaa 100 - on mukavan pyöreä luku ja sieltä käsin napsulaisten parissa on ihmeen kiva olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 19:53

Älä sie kuule teerimäki höpsi :O Muuta ko jatka napsuttelua vaan niin paljon kuin sielu sietää.. Ei tämä ole mikään kilpailu.. ! Huvia ja hyötyä samassa paketissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:25

no ei tietystikkää, vastahan sie alkuu oot päässy... jot jatka ihmeessä , niin teen minäkiin, ei täällä aina tarvitse olla , mutta edes joskus siloin tällöin.. olethan sinäkin jo napsulainen , jot ei mihinkään pois täältä... eihän.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 20:25

No miksi ihmeessä nyt lopettaa?
tietty jos kyllästyttää niin mikäs siinä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:03

ei tartte, varaa on kumpaankin suuntaan ... kiriä tai löysäillä, ihan miltä tuntuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:50

siis tarkoitatko että täällä napsussa oleminen pitäs lopettaa. ei kannata kyllä ne siitä karttuu ajan kanssa. täällä on ihan mukavaa kun laitaa kysymyksiä ja toiset vastaa. ei kuin rohkeesti mukana jatkamaan sanon minä.