jos ostaa kaupasta wc pöntön tuleeko sen mukana ohjeet miten kankku pyyhitään, millä tekniikalla, millä kädellä ja miten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 16:26

Onko myynnissä vieläkin laitteita että itse pitää pyyhkiä, meillä on vuosia ollut vesisuihku sitä varten ja anonyymi kuivattamassa kosteuden pois pyllystäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 16:29

Jos ei ohjeita ole mukana, niin pyydäpä myyjältä. Tai ehkä hän opastaa sinua ihan omakätisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 16:56

Jos epäilet ettet pärjää pöntöllä käydessäsi ilman ohjeita, niin suosittelen riukua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:11

Kauko-Idässä leivotaan lehmänlannasta polttoainetta ja tehdään yhtä sun toistakin aina vasemmalla kädellä. Oikeaa kättä käytetään ruuanlaittoon ja syömiseen.

Ajattele, nyt sun ei tarvitse pestä kuin yksi käsi, jos opettelet pyyhkimään vasurilla. Tämä pätee tietysti vain ulkomaisiin tuotteisiin. Jos ostat kotimaisen pytyn niin varmaan saat pyyhkiä kummalla kädellä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:36

Luulisin, että näitä ohjeita tuskin tulee tämän ko. oston myötä, mutta ehdottaisin, jot sillä tyylillä millä tähänkin asti oot tuon hommelin tehnynnä (jos lähipiiri on valittanut tätä nykyistä jo käytössäsi ollutta tekniikkaa, niin sitten sitä kannattaa vaihtaa (ei naapuria vaan tekniikkaa)), eli napsukädelläsi, tosin kandee käyttää myös vähän paperiakin, wc-sellasta, jota myydään kaikissa hyvin varustetuissa elintarvikeliikkeissä/marketeissa:D

Lähteet:
Lempiaiheeni on ruuanlaitto/ruokailu, joten siitä syntyvän lopputuotteen poistamiseen pitäisi kyllä ehdottomasti olla myös jkl resepti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 19:00

Ellet ole vanhemmiltasi sitä jo oppinut niin kannatan koko wc-pöntön käytön unohtamista ja siirtymistä vaippoihin.

Lisätty: 05.08.2009 - 19:01

P.S. Saitko muuten tv:n oston yhteydessä neuvot mitä kanavaa katsot ja milloin...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 20:25

tuskinpa, en ole ainakaan itse moiseen törmännyt.
jätä pyyhkimättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:26

kysyn vain et mittee sie jaksat , noit tyhmii kyssärei alvariinsa.. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:57

Ehdotan siirtymistä vauvanvaippoihin takaisin. Siinä ei tarvita edes pönttöä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:51

eipä kyllä tule se on pitänyt jo ajat sitten itse oppia.